בית פרטי עם בניה ירוקה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

רוצים לבנות בית פרטי בצורה טובה יותר? בבניה של בית פרטי כדאי לעבוד באופן מתוכנן ומסודר. שיתוף של אדריכל או הנדסאי, מפקח בנייה וקבלני משנה יוכל לחסוך עלויות. עריכת סקר שוק וכתב כמויות מפורט, יוכלו לחסוך כסף רב. אך הפעם לא נעסוק בכתבי כמויות או השוואה בין קבלנים, אלא נתעמק במשמעות של בניה ירוקה בתכנון ובביצוע של בתים פרטיים. מסתבר שזה יכול להיות לא רק יעיל אלא גם חסכוני וחכם – לטווח הארוך.

בניה ירוקה וחיסכון אנרגטי

בישראל מקדמים בשנים האחרונות ובמרץ, את הבניה הירוקה. קבלנים שואפים לעמוד בתקן ולקבל היתר להכריז על פרויקט כזה או אחר, כפרויקט ירוק. אבל מה שטוב לקבלנים, טוב במקרה הזה גם לבעלי בתים פרטיים. יתרון עצום של בניה ירוקה עבור בתים פרטיים זה החיסכון האנרגטי. תכנון ירוק מבוסס על כך שהמבנה יהיה מבודד בצורה טובה ומאוורר יותר, לעומת בנייה סטנדרטית. במילים אחרות, הבית יהיה הרבה יותר נעים למגורים, עם פחות צורך בהפעלת מכשירי קירור או מיזוג (מזגנים, תנורים וכדומה). המבנה מואר יותר באור טבעי אבל זה לא הכל. בבית פרטי עם בניה ירוקה ניתן לתכנן ולהקים פאנלים סולאריים לבית. מערכות כאלה מניבות המון יתרונות, למשל:

  1. המערכת הסולארית הראשית יכולה לייצר אנרגיה על סמך קרינת השמש. בחשמל העודף הזה אפשר להשתמש או למכור לחברת החשמל. זאת אומרת שהבית שלכם הופך להשקעה מניבה.
  2. בגינה הפרטית אפשר למקם פתרונות סולאריים דקורטיביים וחסכוניים. למשל אפשר להתקין תאורת גינה סולארית. הפנסים הללו לא מצריכים חיבור לחשמל והם מצוידים בסוללות נטענות. ביום המנורות נטענות ובלילה הן מאירות.
  3. פתרונות סולאריים נוספים אפשר לשלב במחסומי חניה סולאריים ועוד.

האם הבניה יקרה יותר ואיך מתמודדים

בניה ירוקה של בית פרטי מעט יקרה יותר ביחס לבנייה רגילה. אבל עדיין, כאשר בוחרים אנשי מקצוע וקבלנים שמתמחים בכך, ההבדל איננו משמעותי. יש לזכור כי לצורך הבניה משתמשים בחומרי בניין ממוחזרים (וקצת יותר יקרים), אולם עם הזמן ההשקעה הזאת מחזירה את עצמה. החיסכון האנרגטי, החיסכון במשאבי מים, חשמל, תאורה וכדומה, ימשיך וילווה את בעלי הבית לאורך שנים על גבי שנים.

ערך הנכס – שווה יותר

אחרון חביב, כשבונים בית פרטי שמקבל תקן ירוק, אתם נהנים ממנו לא רק בהווה ולאורך הרבה שנים. מבנים ירוקים שומרים על ערכם ולמעשה הם משתבחים. כאשר הבניה נעשית בצורה נכונה ואיכותית, ברגע שתרצו למכור את הבית (אפילו בעתיד הרחוק), הרי שהוא יהיה שווה יותר. תקבלו יותר מכפי שיקבלו בעלי בתים הדומים לשלכם והחליטו לחסוך מעט ולבנות את הבית ללא תקן ירוק. תקן ירוק מתאר בית חסכוני מבחינה אנרגטי, אך גם מבודד יותר, שקט ומואר על בסיס תכנון מיטבי.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!