איתור נזילות בתל אביב

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

לא פעם קורה שמתעוררים באמצע הלילה מקול טפטוף מרגיז של נזילה. קורה גם שהבעיה היא לא אקוטית ולא מתפרצת מיד אבל רואים בהחלט את כתמי הרטיבות הולכים ומתפשטים על הקיר וכמעט מגיעים לכדי זרימה מתוך הקיר. במקרים רבים מדי מגלים את הנזילה רק לאחר שהעובש והטחב התחילו וזה קורה אם זה מגיע מהשכנים או כאשר אתם נכנסים לגור בדירה שלא הכרתם קודם. איתור נזילות בתל אביב נודע למצוא את המקור על ידי חברת המתמחה בביצוע איתור נזילות מים  ולטפל בו בצורה הטובה ביותר.

איתור נזילות (צילום:freepik)

היכן קורות נזילות?

מערכת הצינורות של רוב הבתים המודרניים היא כבר חדשה למדי ולכן משתמשים בחומרים מתקדמים שאינם מחלידים בקלות וקורסים עם השנים. הבלאי יכול לקרות גם בהם אבל עדיין הוא איטי ולא נשבר ומתפורר כמו צנרת ישנה. בכל מקרה כזה, בין הצנרת חדשה או ישנה, יש דרכים שונות לגלות את הנזילה וזה תלוי במיקום שלה ובעומק הצינור. צינורות גלויים קלים לגישה ובצינורות שנמצאים בעומק יש לטפל בעזרת מכשור מודרני ומתקדם שנועד לכך.

איך מאתרים נזילות?

איתור נזילות בתל אביב על שלל המבנים הישנים והחדשים שבה נעשה היום בעזרת ציוד מתוחכם שכולל בדרך כלל מצלמה טרמית זוהי מצלמה שנועדה לגלות את הבדלי הטמפרטורה בין אזורים קרים וחמים בעזרת חיישני אינפרה אדום. היא מצלמת את הקיר שבו חושדים שיש נזילה, לאחר שמזרימים מים חמים בצינורות, ומקבלים תמונה ברורה שמשתנה לפי צבעים. כך מגלים לא רק את המיקום אלא גם עד כמה היא חמורה. כך יודעים כיצד לטפל בה.

טיפול בצינורות דולפים

לאחר איתור נזילה בצינור יש כמה דרכים לטפל בכך וחברת תדמור טכנולוגיות מתמחה בביצוע איתור מקצועי . אם מבינים לפי כמות המים והגודל של הכתם שמדובר בבעיה גדולה מאשר תיקון מקומי, יש להחליף את הצינור כולו, בעזרת שרוול או הוצאתו והתקנת אחר. אם מדובר בדליפה קטנה יחסית כל מה שנחוץ הוא טלאי מיוחד שמלבישים על הצינור מבפנים כדי לטפל בנזילה. הטלאי נדבק ונצמד לדפנות ובכך מונע כל נזילה נוספת. זוהי דרך קלה יחסית ומועדפת והיא כמובן גם זולה בהרבה מכל דרך אחרת שכוללת שבירת קירות.

דליפות בתשתית

פיצוץ צינורות בעומק התשתית יכול לגרום לכך שלא תהיה ברירה אלא להחליף צינורות אבל גם כאן צריך לאתר קודם כל את הבעיה. בעומק התשתית המצלמה אינה יכולה לקלוט את התמונה בגלל הריחוק מפני הקיר, ולכן יש דרך אחרת. איתור נזילות בתל אביב בעומק הצנרת נעשה על ידי החדרת סיבים אופטיים מיוחדים שיכולים להגיע לעומק ולצלם את הצינור מבפנים. הסיב יכול גם להתעקל בפינות ולהגיע לנקודות קשות יותר לגישה אחרת.

מיומנות ושליטה במכשור

אינסטלטור טוב שעובד עם ציוד כזה מציע לכם את הניסיון שלו והמיומנות שלו בשליטה במכשיר. צריך לדעת איך לעבוד עם המתקנים האלה וגם כיצד לפענח ולתרגם את המידע שנקלט מהם במדויק.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!