אינסטלטור בגבעת שמואל

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

תפקידו של אינסטלטור הוא התקנה ותיקון של צנרת, מערכות פינוי פסולת וציוד אחר המחבר בין מערכות מים, ביוב וניקוז. כמו כן הוא מתקין ברזים, כיורים, שירותים ומקלחות. אינסטלטורים אחראים בין היתר על תחזוקה ותיקון של צנרת מים, מערכות הסקה וקווי ביוב. ישנם סוגים רבים ושונים של אינסטלטורים בעולם, כאשר כל סוג מתמחה בסוג אחר של מערכת אינסטלציה או תיקון.

 

האינסטלטור הוא מקצוע שקיים כבר מאות שנים

זהו אחד המקצועות המבוקשים בעולם. אבל המקצוע הזה, שנחשב פעם כעבודה לגברים בלבד, השתנה באופן דרסטי במהלך השנים. כיום, יש יותר שרברבות מאשר גברים וגם הן מרוויחות משכורות טובות יותר!

האינסטלטור הוא מקצוע שקיים כבר מאות שנים. זהו אחד המקצועות המבוקשים בעולם. אבל המקצוע הזה, שנחשב פעם כעבודה לגברים בלבד, השתנה באופן דרסטי במהלך השנים. כיום, יש יותר שרברבות מאשר גברים וגם הן מרוויחות משכורות טובות יותר!nאינסטלטור הוא מי שמתקין, מתחזק ומתקן מערכות אינסטלציה בבניינים.

תפקידו של אינסטלטור הוא להתקין ולתקן צינורות ומתקנים במערכת האינסטלציה בבניין. הם עשויים להיקרא גם "טכנאי אינסטלציה" או "מהנדס אינסטלציה".  צריכים אינסטלטור? למעבר לאתר סנטר אינסטלציה.

שרברבים באמריקה הם זן גוסס. המקצוע הוחלף בשימוש במכשירי היי-טק כמו אינטרנט, מחממי מים ומכונות כביסה.

מספר השרברבים בארצות הברית ירד מאז 1950 מ-250,000 לכ-100,000 כיום.

הדבר נובע בעיקר מהשימוש הגובר בטכנולוגיה שהפכה את הצנרת המסורתית למיושנת.

 

שרברבים תמיד היו מקצוע נפוץ בחברה

הם האנשים המומלצים בכל הנוגע לתיקון נזילות ובעיות אינסטלציה אחרות.

ככל שהתפקיד של השרברבים הפך חשוב יותר, הרבה אנשים התחילו לקחת את המקצוע הזה כמסלול קריירה. עם זאת, זה כבר לא רק על תיקון צינורות, הם גם צריכים להיות מסוגלים לתקן מכשירים כמו כיריים ומקררים.

אינסטלטור בגבעת שמואל זה מקצוע חיוני לתפקוד של כל חברה. הם עוזרים לשמור על פעילות חלקה ומהווים חלק חשוב מהחברה.

לאינסטלטורים יש ביקוש רב בגלל המספר ההולך וגדל של בעלי בתים שמחפשים לשדרג את מערכות האינסטלציה שלהם. יש צורך באינסטלטורים שיוכלו לטפל בכל מיני פרויקטים, החל מהתקנה ותיקון בורות ספיגה ועד התקנה ותיקון קווי מים.

אינסטלטור הוא איש מקצוע המתמחה בהתקנה, תיקון, תחזוקה והסרה של אביזרי אינסטלציה. אינסטלטורים רשאים להתקין ולתחזק מערכות אספקת והפצת מים, מערכות סילוק שפכים, רשתות חלוקת גז, מערכות חימום/קירור, חיווט/מתקני חשמל, מערכות מיגון אש. אינסטלטורים מקבלים שכר בדרך כלל על בסיס עבודה עם שכר טרחה הנעים בין שכר שעתי לאחוז מסך עלות העבודה עבור פרויקטים גדולים. תפקידו של האינסטלטור התפתח בצורה משמעותית במהלך השנים. בעבר, האינסטלטורים לא היו אחראים רק על התקנת ותחזוקת מערכות אספקת מים וניקוז. כמו כן התקינו קווי גז, מערכות ביוב, חיווט חשמלי, יחידות מיזוג ועוד. האינסטלטורים של היום מתמקדים בהתקנת אביזרי אינסטלציה חדשים כמו כיורים, שירותים ואמבטיות.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!