איך לבחור שערים חשמליים?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

התקנת שער חשמלי בבניין שלכם יבטיח לכם שמירה על החניות של דיירי הבניין ואף יוכל לשמור מפני וונדליזם וזרים באזור החניה וסביב הבניין. אם אתם דיירים שמתעניינים או אפילו ועד הבית תוכלו להיעזר במאמר הבא בשביל להבין וקבל עוד מידע אודות שערים חשמליים לבניין וכך תוכלו להגיע מוכנים יותר לתהליך הרכישה וההתקנה. 

במאמר הבא נספר על הסוגים הנפוצים, אפשרויות הפתיחה, המחירים וההכנה הנדרשת של שערים חשמליים לבניין. 

 

שערים חשמליים לבניינים

מצוקת החנייה שהולכת ומתפשטת ברחבי הארץ גורמת לבנייני מגורים, משרדים ואזורי תעשייה רבים לנקוט באמצעים שונים בכדי לשמור את החנייה שלהם לשימושם הבלעדי בלבד, או לחילופין ללקוחת. אחת הפתרונות השכיחים והפופולריים ביותר הוא שער חשמלי.
את הסוגים השונים של השערים החשמליים תוכלו למצוא באתר:
ofergates.com

 

השער החשמלי הקלאסי: מחסום זרוע חשמלי לבניין

מחסום לחניה בצורת זרוע חשמלי לבניין הוא הסוג השכיח והנפוץ ביותר שיש לשערי הבניין. זהו שער שיכול לחסום כניסה של רכבים בלבד אך הולכי רגל יכולים לבצע עקיפה שלו. עלות ההתקנה שלו נוחה מפני שהיא נמוכה ביחס לשאר סוגי השערים והוא מיועד לפתיחות מרובות כך שהוא בהחלט מתאים לבניינים שמאכלסים הרבה דיירים והשער יכול להיפתח גם מאות פעמים ביממה.

מחסום זרוע מורכב ממוט שתפקידו להתרומם לזווית של 90 מעלות ולמנוע המחובר למוט. המעמד מצידו השני מחזיק את קצה המוט כאשר השער נמצא במצב סגור וחוסם את הכניסה לחנייה. בשביל לגרום למוט לעלות יש צורך בשלט. אם החניה שלכם נמוכה ואין למוט אפשרות להעלות בצורה הזו ישנה אפשרות להתקין שער חשמלי מתקפל שיכול להיפתח גם מתחת לקורת גג נמוכה. 

מחסום לחניה חשמלי בצורת זרוע הוא שער עמיד מאוד בהנחה ואין חבלות חיצוניות של אדם אפשר לצפות ממנו להישאר למשך שנים בתפקוד גבוה ובצורה חלקה.
לאחר 10 – 15 שנים יכולים להתחיל ולהופיע תקלות שנובעות מבלאי המנוע ולכן תידרש החלפה שלו. 

 

שערים נגררים לבניין 

אם אתם רוצים כיסוי מלא ורחב יותר של כניסה לחנייה אתם יכולים להתקין שער חשמלי מסוג שער נגרר. שער כזה חוסם גם כניסה של הולכי רגל בניגוד לשער הזרוע והוא מצליח לתחום את אזור החניה בצורה טובה יותר. מחיר של שער נגרר גבוה יותר ממחיר שער חשמלי מסוג זרוע והפתיחה שלו איטית יותר. מצד שני יש לו את היתרונות שלו כמו חסימה של הולכי רגל ומתן חסימה ברמה גבוה יותר מפני זרים או וונדליזם. 

שער נגרר הוא מעין לוח מתכת רחב שנע על מסילה. זמן השחיקה שלו הוא עד 11 שנים והוא נגרם בעיקר מחיכוך של השער על גבי המסילה. 

לסיכום 

לכל מקרה, תוכלו להתייעץ עם מתקין שערים בכדי להבין מה השער המתאים ביותר עבור הבניין שלכם והצרכים שלכם. 

בהצלחה!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!