איך בוחרים בסיס מיטה איכותי?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שינה טובה מצריכה בסיס מיטה חזק ונוח שעליו ניתן להניח את המזרון באופן יציב. במאמר הבא נסביר איך תבחרו בסיס מיטה איכותי.

 

קריטריון מספר אחד – סוג העץ

לסוג העץ יש משמעות רחבה עבור בסיס המיטה שלכם. אם אתם רוצים לרכוש בסיס מיטה איכותי, עליכם לרכוש בסיס שעשוי מעץ חזק ואיכותי. כיום הבחירה הטובה ביותר עבור המיטה שלכם היא רכישה של בסיס מיטה מעץ אורן מלא.

עץ האורן המשמש לבניית רהיטים הוא עץ אורן שגידלו בקפדנות יתרה בפינלנד. מדובר על עץ איכותי המסומן בדרגה 5 והוא מלוטש ומהוקצע בהתאם לצרכים הקפדניים של מעצבי הריהוט. זהו עץ חזק המאפשר עיצוב, קל ללטש אותו והוא ניתן לצביעה בכל צבע עץ. גוון העץ בהיר, נוטה ללבן ובו משתמשים כיום ברוב הרהיטים.

 

קריטריון מספר שתיים – מבנה פנימי

הדבר הבא שיש לבדוק כאשר רוכשים בסיס איכותי למיטה הוא המבנה הפנימי. אתם רוצים שהמבנה הפנימי יהיה חזק ויהיו בו לייסטים פנימיים היוצרים יציבות למזרון כאשר מניחים אותו. וודאו כי הלייסטים מחוברים היטב ושהם חזקים מספיק ויציבים. כמו כן, בדקו את גמישותם. לפעמים בונים בסיסי מיטה עם לייסטים דקים מידי שעלולים להישבר. אתם מחפשים בסיס מיטה שהונחו בו לייסטים חזקים ויציבים.

 

קריטריון מספר שלוש – מסגרת חיצונית

יש כיום כל מיני בסיסי מיטה ובחלקם אין בכלל מסגרת. בסיס מיטה איכותי הוא בסיס הכולל מסגרת חזקה ויציבה. בדקו באיזה גובה המסגרת, האם היא תואמת את גודל המזרון שלכם והאם החיבורים שלה בצדדים חזקים ויציבים. מסגרת המיטה בדרך כלל עשויה מקורות עץ אורן עבה יותר כדי ליצור את היציבות והמסגרת עבור המזרון. וודאו שזה אכן כך. כמו כן, וודאו שהמסגרת מלוטשת כראוי וצבועה כראוי ולטעמכם. כיום ניתן לבחור כמעט כל צבע שתרצו עבור מסגרת המיטה.

 

קריטריון מספר ארבע – רגליים חזקות

הדבר הבא שמומלץ לבדוק כאשר רוכשים בסיס מעץ למיטה הוא הרגליים. בדקו שלבסיס המיטה שאתם רוכשים יש ארבע רגליים חזקות ויציבות. וודאו את הגובה שלהן ושהוא בדיוק הגובה שאתם מעוניינים בו. חשוב לציין, יש בסיסי מיטה שהעיצוב שלהם הוא ללא רגליים. אלו בסיסי מיטה שהמטרה שלה להיות נמוכה מבחינת עיצוב, אך מבחינת ניקיון החדר, תמיד עדיף בסיס עם רגליים שניתן לשטוף את הרצפה שמתחת.

 

קריטריון מספר חמש – גודל

לפני שאתם רוכשים בסיס למיטה שלכם, חשוב מאוד למדוד את גדול המזרון שיש ברשותכם. אתם רוצים מזרון שנכנס בדיוק לתוך המסגרת. חשוב למדוד את האורך והרוחב הפנימיים של בסיס המיטה ללא הקורות המחברים את המסגרת ולפי גודל זה לבחור את המזרון. חשוב לציין, הגדלים הם בדרך כלל סטנדרטיים, תוכלו להיעזר במוכרי החנות לצורך הבנת המידות והתאמתם למזרון שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!