איטום בסנפלינג וניקוי חלונות בבית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בשנים האחרונות ניתן לראות בניינים גבוהים במיוחד בנוף האורבני של מדינתנו. אם פעם בניינים מנו 10 – 15 קומות, כיום אנו יכולים למצוא בניינים של 40 קומות ואף יותר בערים הגדולות כמו חיפה, תל אביב, ירושלים וכו'. כדי להכניס הרבה אור טבעי לתוך הבניינים התאימו להם חלונות גדולים במיוחד כך שכיום חזיתות הבניינים הגדולים מורכבות בעיקר מזכוכית ואלומיניום. החלונות הגדולים מעניקים לבניין מראה מרשים במיוחד ואנשים יכולים להשקיף על הנוף היפה שבחוץ, אבל מספיק יום אחד של אובך שיכול להפוך את הכול. אין דבר יותר מתסכל מלהביט על נוף יפה דרך כתמי אבק במקרה הטוב או לשלשת ציפורים במקרה הפחות טוב. לכן, כדי להצליח לשמור על האסתטיקה והניקיון של הבניינים יהיה צורך בשירותי ניקוי חלונות בסנפלינג.

איך עובד איטום בסנפלינג ?

איטום בסנפלינג היא פעולה מורכבת הדורשת ציוד מיוחד, אישורים לעבודה בגובה, ועובדים אשר עברו הכשרה רצינית ומקיפה. למעשה, מנקה החלונות גולש עם חבל סנפלינג מגג הבניין כשהוא מאובטח וכאשר יש מנהל עבודה שמשגיח מלמעלה, ועובד נוסף מלמטה שדואג לבטיחות העוברים ומוודא שאין ציוד שנופל ומהווה סכנה. אותו גולש מנקה ידנית את החלונות בעזרת תכשירי ניקיון ייעודיים ועובר על כולם בצורה יסודית.

למה בכלל כדאי להזמין ניקוי חלונות בסנפלינג?

המראה של הבניין – הניקיון, והאסתטיקה, הוא כרטיס הביקור של המקום. אם לקוח יכנס לבניין משרדים מוזנח ומאובק זה ייצור רושם ראשוני די גרוע. אז ממש כמו שחשוב לשמור על ניקיון השירותים, הלובי והמסדרונות, חשוב לשמור שהחלונות יהיו נקיים ולהבטיח ראות טובה.

ניקוי חלונות בסנפלינג – האם זה יעיל?

למען האמת, ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג זו כנראה הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר שיש בגלל שראשית מדובר על אדם שמבצע את הניקיון ולא מכונה. המשמעות היא שהוא יצליח להתמודד עם לכלוך קשה יותר או פחות ויידע להחליף חומרים וציוד אם צריך. שנית, המנקה יכול להיות מאוד גמיש ולהגיע לכל פינות החלונות שיש, מה שמכונה או מגב ארוך לא יצליחו לעשות.

מתי מומלץ להזמין ניקוי חלונות בסנפלינג?

כדאי להזמין ניקוי חלונות אחרי שנגמר שיפוץ שעשו בבניין או באזור הבניין. בדרך כלל השיפוץ יביא עמו אבק ולכלוך שוודאי יידבק לחלונות ויכער אותם מאוד. מזג אוויר חריג – בעיקר אובך וגשם, יכול להשפיע על מצב ניקיון החלונות גם כן. בכל מקרה ההמלצה היא להזמין ניקוי חלונות בסנפלינג פעם בארבעה חודשים – חצי שנה כדי לשמור על החלונות נקיים תמידית.

כמה זמן לוקחת עבודת ניקוי חלונות בסנפלינג?

התשובה לשאלה הזו תוכלו לקבל על ידי ייעוץ עם המרכז לעבודות סנפלינג מורכבת ממספר פרמטרים: גובה הבניין, מספר החלונות, גודל החלונות, וכו'. כל פרמטר כזה יכול להשפיע על זמן הניקוי מבניין לבניין, אך ללא ספק ניקוי חלונות בסנפלינג תהיה הבחירה היעילה והמהירה מכולם.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!