תיקון גגות – כיצד לגשת לעניין בצורה נכונה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בדרך כלל, כשאנחנו חושבים על תהליך תיקון בעיות שונות במבנה, אז הדברים שעולים לנו בראש הן תיקון בעיות חשמל, אינסטלציה, מערכות מיזוג אוויר, או תיקון של מכשירים ומתקנים שונים אשר מותקנים ומוצבים אצלנו במבנה.

אך לעיתים יש צורך לבצע תיקונים דווקא במקומות שהם לא בהכרח נמצאים בשימוש אקטיבי על ידינו, אך בהחלט משפיעים על שגרת החיים שלנו ובוודאי על אופי, איכות וערך המבנה. זה נכון כשמדובר, למשל, על תיקון הגג של המבנה.

תיקון גגות הוא מאוד רחב ומגוון. למרות שייתכן מאוד שלא נעשה שום שימוש בגג, עדיין יכול להיות שייגרם נזק מסוים ואנחנו נצטרך לדעת כיצד לטפל בו. יתרה מזו, יכול להיות שאנחנו נצטרך להזמין איש מקצוע מהיום להיום בשביל שיבצע את התיקון בגג, אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם בעיה הרבה יותר מורכבת, אשר תשפיע גם על איכות חיינו וגם על היכולת שלנו להמשיך ולהשתמש במבנה בצורה סדירה.

 

אילו תיקוני גגות מוכרים לנו?

כשמדברים על תיקון גגות, הכוונה היא בעיקר למקרים הבאים:

תיקון איטום – הכוונה היא חידוש של חומרי האיטום בגג. אותם חומרים שאמורים למנוע חדירה של מים מהגג אל תוך המבנה, בעיקר בחורף כמובן.

תיקון חומרי בידוד – הכוונה היא לחומרים שאמורים לבודד את המבנה ולמנוע אפשרות של חדירת טמפרטורה חיצונית אל תוך המבנה. יש לכך השפעה בקיץ ובחורף.

תיקון רעפים – במידה ומדובר על בית עם גג רעפים, אזי שיהיה צורך לבצע תיקון. זה נפוץ בעיקר במזג אוויר חורפי.

מרזב – על מנת למנוע מצב שמי גשמים יצטברו על הגג, מה שעלול להוביל לרטיבות ועובש, אזי שיש צורך להתקין מרזב מהגג אל האדמה. הרבה פעמים המרזבים נהרסים כתוצאה מסופות וסערות, וכן הם צוברים לכלוך שמונע מהמים לעבור בצורה חופשית.

בנוסף לכל התיקונים הנ"ל, בהחלט ייתכן שאנחנו נצטרך לבצע תיקונים בפריטים ספציפיים בגג, מה שידרוש מאיתנו להזמין איש מקצוע שיבצע את השירות הזה עבורנו.

 

כיצד ניגשים לתהליך בצורה נכונה

בראש ובראשונה, אנחנו צריכים להזמין איש מקצוע שיבצע את השירות ולא לעשות אותו בעצמנו. ההסבר לכך הוא פשוט. לנו אין את הכלים, ידע או את הניסיון הדרוש בשביל לבצע תיקוני גגות מהסוג שציינו. לכן חשוב מאוד להזמין איש מקצוע שמתמחה בכך.

שנית, אם יש צורך, אז עלינו לוודא שהגג נקי, שאין שום דבר שיכול למנוע מבעל המקצוע לבצע את העבודה (ייתכן מאוד שהוא בעצמו יצטרך לסלק חלק מהדברים שמוצבים על הגג או לחילופין יצטרך למצוא פתרונות אחרים בשביל שהם לא יפריעו לו בתהליך העבודה).

שלישית, עלינו לוודא שדרכי הגישה אל הגג פתוחות וזמינות, ובעל מקצוע יכול לעלות בצורה נוחה ולבצע את השירות הנדרש ממנו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!