נזקי מים מייבשים: כיצד אפשר לטפל בזה?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

נזקי ייבוש מים הם הצורה הנפוצה ביותר של נזקי רכוש. זה יכול לקרות לכל אחד וקשה למנוע את זה. אם יש לך נזקי מים, אתה צריך לפעול מהר. עדיף להתקשר בהקדם לחברת שיקום מקצועית. ככל שהמים נשארים זמן רב יותר בבית או בעסק שלך, כך גדל הסיכוי שעובש יגדל ויגרום לבעיות בריאותיות למשפחה או לעובדים שלך. נזקי מים מייבשים הם סוג של נזקי מים שיכולים להיגרם מכל מספר דברים, כולל צינור שבור, הצפת מדיח כלים, או אפילו הצפת שירותים. חשוב להכיר את סימני האזהרה לנזק מסוג זה כדי שתוכל לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים לפני שזה יהפוך לבעיה גדולה יותר.

הסימן הראשון הוא בדרך כלל ריח המגיע מהאזור הפגוע. אם אתה מריח משהו שלא מריח כמו הריח הביתי הרגיל שלך, זה יכול להיות אינדיקציה שיש לך נזק מים מייבש בבית שלך. סימן נוסף הוא שינוי צבע בקירות ובתקרות באזור הפגוע. זה יכול לנבוע מצמיחת עובש או הכתמה מקירות גבס ועץ ספוגים בלחות. סימן נוסף הוא קילוף צבע על קירות ותקרות בנפגעים נזקי מים מייבשים יכולים להתרחש כאשר יש שינוי פתאומי בטמפרטורה, כגון כאשר צינור מתפוצץ והמים קופאים. הדרך הטובה ביותר למנוע נזקי מים לייבוש היא התקנת בידוד או איטום סביב צינורות הרגישים להתפוצצות.

נזקי מים מייבשים

נזקי מים מייבשים הם הסוג הנפוץ ביותר של נזקי מים. הלחות יכולה להיכנס לביתך דרך צינור דולף, חלון שבור, או אפילו ניקוז סתום. הדרך הטובה ביותר לייבש את עודפי המים היא לכבות את החשמל ולהסיר את כל המכשירים החשמליים שעלולים להיות במגע עם המשטח הרטוב. אם יש לכם שטיחים בבית, חשוב להסיר אותם מכיוון שהם יכולים להכיל עד 50 ליטר מים. כדאי גם לפתוח את כל החלונות והדלתות לאוורור ולהשתמש במאווררים במידת האפשר. לאחר שהדבר נעשה, עליך לכסות את כל המשטחים הרטובים בניילון או במגבות כדי למנוע עובש לצמוח. לבדיקה וייעוץ מוזמנים לבקר באתר בכתובת: dry.org.il

נזקי ייבוש

נזקי ייבוש למים נגרמים מאדי המים באוויר. זה יכול לקרות גם לבניינים חדשים וגם לבניינים ישנים, אבל זה נפוץ יותר בבניינים ישנים מכיוון שיש בהם יותר סדקים וחריצים. התסמין השכיח ביותר של נזקי ייבוש מים הוא קילוף צבע, שקורה כאשר לחות מהאוויר חודרת את פני הקיר או התקרה וגורמת לניתוק חלקיקי צבע מהמשטח. אם לא יטופל הדבר עלול להוביל לנזק מבני שעלול לדרוש תיקונים יקרים. ייבוש נזקי מים היא בעיה רצינית, ולא רק בעלי הבית סובלים. גם לחברות הביטוח יש תקופה קשה. אם חווית לאחרונה שיטפון, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להתקשר לחברת הביטוח שלך. הם ישלחו מתקן לביתכם שיעריך את הנזק ויספק הצעת מחיר לתיקונים. הכוונון יוכל לומר לכם אם הבית שלכם ניזוק מהצפה ואיזה סוג של תיקונים נדרשים.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!