חיפוי קיר או טפט? מה מומלץ?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בעידן המודרני והחדשני, חיפויים לקירות הפכו לסטנדרט בעולם עיצוב הפנים, הם כמעט חובה. צרכנים שמעוניינים לעצב את הבית, את החלל המועדף, פונים לפתרונות חיפוי קירות מושלמים. הפתרונות יכולות להיות טפטים, שכבות לבנים, עץ, ואפילו צביעה לא שגרתית ומיוחדת. אז מה בעצם הכי מומלץ? חיפוי לקיר או טפט מעוצב? במאמר זה נדון בסוגיה המעניינת מכל.

מה זה חיפוי קירות – מה זה אומר?

ברמה הפשוטה ביותר, חיפוי קירות הינה פעולה שמעניקה לקירות הסטנדרטיות יופי, יוקרה, ושינוי. לרוב, בעלי המקצוע עושים זאת על ידי הצבת שכבות חומר על שכבת היסוד (הקיר הלבן והרגיל). הפעולה יוצרת ומאפשרת שינוי אמתי, שכבה נוספת שהופכת את החלל להרבה יותר נקי ומעוצב. ניתן לעשות זאת על ידי הצבת טפט על שכבת היסוד, הצבת חומרי עץ או לבנים, ואריחים ושיש. התוצאה הסופית מתקבלת בצורה המושלמת ביותר, ללא ספק, חיפוי קירות משדרגות את החלל.

הידעתם? חיפוי קירות הינו שירות שניתן גם על ידי שיפוצניק.

מה ההבדל בין חיפוי קירות לבין טפט מעוצב?

חיפוי קירות דורשת הרבה מאמץ פיזי, זמן פינוי, חומרים מסוימים, וכמובן שינויים ניכרים בקיר. לעומת זאת, הטפטים המודרניים לא דורשים שינויים בקיר, שבירות, או קידוח. בנוסף, הדבקת טפטים לא דורשת מאמץ פיזי או חומרים מסוימים (חוץ מדבק). ואם זאת, כמו בכל פעולה אחרת, הדבקת טפטים תדרוש ממכם הרבה זמן פנוי. המחירים עבור חיפוי קירות אינם זולים מטפטים, ועדיין, משומשים בלא מעט בתים בישראל. ומהצד השני, הטפטים מביאים עימם משהו אחר, עיצוב שקשה להשיג, חוויה אחרת לבית, ויתרונות טובים ואחרים. הבדל נוסף: המחיר של הטפט זול יותר.

לסיכום כולל, אם אתם רוצים לעצב מחדש את הבית, ללא קידוחים בקיר, במחירים טובים יותר, טפטים בעיצוב אישי יהיו בחירה מצוינת. ומהצד השני, אם אתם מעוניינים בחיפוי אמיתי, עם הגנה מקסימלית, למרות הקידוחים, חיפוי קירות יהיו בחירה נהדרת. בחרו באפשרות המתאימה ביותר.

מחירון חיפוי קירות מול הדבקת טפטים – מהם ההבדלים?

המחירים עבור חיפוי קירות הינם החל מ־300₪ למטר בלבד, ייתנו שינויים במחירים. לעומת זאת, המחירים עבור הדבקת טפטים הינם החל מ־800₪ עבור הדבקה של קיר בודד אחד. המחירים כוללים את הטפט הנבחר, את עלות ההדבקה, ואת החומרים הנלווים. ומהצד השני, המחירים עבור חיפוי קירות יכולים להגיע עד לסכום של 3,000₪ בהתאם לגודל הקיר, מורכבות העבודה, ועוד. האופציה הטובה ביותר נמצאת דווקא בהדבקת הטפטים, התוצאה מושלמת והמחיר זול בהרבה.

מעוניינים בהדבקת טפטים? הזמנת טפטים אצל מלך הטפטים הינה הבחירה המקצועית מכל. ומהצד השני, אם אתם מעוניינים בחיפוי קירות, בנייה פרטית, התייעצו צוות האתר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!