חידוש אמבטיה או אמבטיה חדשה? כך תבחרו נכון

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

ברוב המקרים כאשר יופיע פגם או כל נזק אחר בבית שלנו, אם זה במרצפות או באמבטיה בחדר הרחצה, המחשבה הראשונה תהיה על שיפוץ החלל וההוצאות הרבות שבאות עם זה. אך ישנו פתרון יעיל ואף חסכוני יותר, של תיקון הנזקים הנקודתיים הללו, כמו חידוש אמבטיה כך שתראה כאילו הרגע יצאה מהניילונים הישר אל חדר הרחצה שלכם.

מהו היתרון בחידוש אמבטיה?

מעבר לחיסכון כספי משמעותי שנוצר עבורכם, הבחירה בחידוש אמבטיה יכולה בעצם להעניק לכם בדיוק את אותה אמבטיה שאליה אתם כבר רגילים, רק במצב חדש, נקי ואיכותי הרבה יותר. אז רגע לפני שאתם ממהרים לפרק את האמבטיה הנוכחית בגלל כמה פגמים או חלודה שהופיעה, כדאי שתכירו קודם את הפתרון המושלם של חידוש אמבטיה.

תהליך חידוש האמבטיה לא לוקח יותר מכמה שעות, לעומת שיפוץ חדר הרחצה שיכול לקחת גם כמה ימים במקרה הטוב. זאת אומרת, שכבר באותו היום האמבטיה המחודשת תעמוד לרשותכם, אסתטית ויפה מתמיד. בנוסף, חידוש אמבטיה על ידי חומר האקריל, ישמור על האמבטיה שלכם חזקה ועמידה הרבה יותר. זאת בזכות איכות וגמישות החומר.

האפשרויות היעילות ביותר

בתוך כל הפתרון המדהים של חידוש האמבטיות, ישנם כמה אופציות שונות אשר יביאו לכם את התוצאה הסופית הטובה ביותר, זאת בהתאמה לגודל הנזק או הפגמים הקיימים באמבטיה שלכם. במקרה בו האמבטיה שלכם היא אקרילית, וישנם כמה לכלוכים קשים שלא יורדים או שריטות. פעולת הליטוש תהיה היעילה ביותר לקבלת שכבה מבריקה ונקיה.

שיטה נוספת לחידוש האמבטיה היא באמצעות ציפוי, כאשר זו אפשרות שמתאימה יותר בדירות שכורות או עבור נראות האמבטיה לתקופה קצרה בלבד. צובעים בהתזה את האמבטיה בכמה שכבות על ידי חומר מותאם, כך שתיווצר שכבה נקיה וחזקה. זוהי פעולה יעילה אך לא לטווח הארוך.

במקרה בו קיים נזק משמעותי באמבטיה, או היווצרות משמעותית של חלודה, הפתרון הטוב ביותר אשר יעניק לכם בהחלט אמבטיה חדשה זה באמצע הלבשת אמבטיה. לאחר ביצוע מדידות על ידי איש מקצוע מומחה בתחום, יצרו עבורכם אמבטיה אקרילית המתאימה באופן מדויק להלבשה על האמבטיה הקיימת.

שמירה על הניקיון

לאחר שהגעתם לשלב בו אתם כבר אחרי תהליך חידוש האמבטיה, האחריות כעת היא בידכם. חומר האקריל אומנם מספיק חזק על מנת למנוע נזקים ופגמים שונים, אך נראות האמבטיה תלויה גם בניקוי מוקפד באמצעות חומרים מותאמים. ישנם המון גורמים שאנו לא מודעים אליהם, המשפיעים על ניקיון האמבטיה באופן משמעותי.

במידה ואתם משתמשים בעת ניקיון חדר הרחצה, בחומרים המכילים חומצה כמו אקונומיקה, מסיר אבנית ועוד, זה הזמן להרחיק אותם מהאמבטיה. זאת מכיוון שחומרים אלו עלולים לפגוע משמעותית בשכבת הציפוי של האמבטיה ואף לשנות את צבע השכבה. השתמשו בחומרים המותאמים לניקוי האמבטיה והשתדלו לאוורר כמה שיותר את חדר הרחצה על מנת למנוע לחות יתר.

כעת אתם יודעים כי אמבטיה חדשה ניתן לקבל, מבלי לשבור את כל חדר הרחצה וזאת גם ללא בזבוז זמן או כסף. כל מה שעליכם לעשות, זה רק לבחור באיש מקצוע המתמחה בחידוש אמבטיות ותוך מספר שעות מרגע תחילת העבודה, תזכו לאמבטיה במראה חדש ונקי.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!