השלבים לבניית בית פרטי כמו שחלמתם

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

לבנות בית פרטי זה בהחלט חלום. חלום שאם הגעתם לנקודה בה הוא מתגשם, לכו עד הסוף ואל תוותרו על שום פרט קטן בדרך. בניית בית פרטי דורשת לא מעט שלבים בדרך והרבה השקעה של זמן ומחשבה. כמובן שבסופו של דבר לא אתם אלה שממש יבנו או ישרטטו את התוכניות, אבל אתם תהיו שותפים מלאים בכל שלב ושלב. אז איך מתחילים? מה חשוב לדעת? או בקיצור, איך בונים בית מאפס – כל הצעדים החשובים בדרך אל האושר.

5 השלבים לבניית בית פרטי

בניית בית פרטי זהו תהליך דיי מורכב, הוא שונה משיפוץ בית פרטי, והוא מצריך יכולות תכנון גבוהות, תיאום אנשי מקצוע, קבלת החלטות ועוד הרבה. אך בסופו של דבר ישנם השלבים העיקריים לבניית בית. בשביל לפנות לרגע רעשי רקע ולעשות סדר, הכנסנו את כל תהליך בניית בית פרטי לחמישה שלבים בלבד:

  1. הון עצמי והגדרת תקציב מראש – השלב הראשון יהיה להכין את הקרקע הכלכלית לטובת השיפוץ. עבוד כל אחד נקודת הפתיחה הכלכלית, לכן איסוף הון עצמי והגבלת התקציב לשיפוץ זהו אחד השלבים החשובים ביותר. אל תקלו בו ראש כדי שלא תמצאו את עצמכם מוציאים הרבה יותר ממה שאתם באמת יכולים.

  2. קבלת אישורים (ביניהם משכנתא) – לרוב האנשים לא יהיה את כל הסכום הנדרש וישנן משכנתאות בדיוק בשביל זה. המשכנתאות שאנחנו מכירים דומות מאוד למשכנתאות לבניית בית.

  3. חיפוש וגיוס אנשי המקצוע הנכונים ביותר – שלב חשוב ביותר שיהווה שלב בהחלט מכריע ובעל השפעות לתוצאה הסופית. כעת עליכם למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר באזורכם, לערוך השוואת מחירים ולבחור את מי שיהיה אחראי על העבודות השונות במהלך התכנון והבנייה. חשוב מאוד לא להתפשר על פחות ממאסטרים בשיפוצים – https://mrenovations.co.il/

  4. קבלת היתרי בנייה והכנת התוכניות – עכשיו הבית מתחיל לקבל קצת צורה. זהו השלב שאתם עובדים על קבלת היתרי בנייה שונים (קצת בירוקרטיה אבל אל תשכחו את המטרה). בנוסף בשלב זה גם ייבנו התוכניות של בניית הבית, תהיו שותפים מלאים ואל תחששו להתייעץ ולשאול את כל השאלות! מדובר בבית שלכם.

  5. קדימה, לעבודה! – הגיע הזמן לבחור קבלן שלד ולבנות את שלד הגשמת החלום, לאחר מכן קבלן גמר יבוא להשלים את העבודה. עכשיו חברים, יש לכם בית פרטי עומד בישראל. רק עוד קצת בירוקרטיה ואתם שם.

מהם היתרונות של בית פרטי על בית דו או קוטג'?

כשהתשובה נמצאת בגוף השאלה, חייבים פשוט להגיד אותה.
פרטיות. בית קרקע הוא תמיד כיף, יש גינה ומרחב. אבל אם מסתכלים על ההבדלים בין בית פרטי לבית דו או קוטג', אין שאלה. בבית פרטי תקבלו את כל הטוב שלבית קרקע יש להציע, פלוס פרטיות שכל כך חסרה לנו במהלך השגרה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!