שיפוץ חזית בניין

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שיפוץ חזית בנייןכדאי מאוד לשים דגש על שיפוץ חזית בניין. משום שכשם שאנחנו משקיעים זמן וכסף רב על טיפוח הפנים שלנו, מתוך הבנה שהם הדברים הראשונים שמזהים ופנים נאות משאירים רושם טוב ומנגד כל פגם- מטבע האדם מותיר רושם מורכב יותר, כך גם הדבר לגבי חזית הבניין. חזית הבניין היא כרטיס הביקור של הבניין כולו וחשוב מכך של הדיירים שבו. אין לו רק השפעה על העוברים ושבים ברחוב אלא גם על התחושות של בעלי הדירות עצמם ואין זה משנה עד כמה הדירה עצמה, פנימה, משופצת ומעוצבת.

מנגד, יש הנוטים לזלזל בתהליך של שיפוץ חזית בניין. "זה בסך הכל עניין אסתטי של צבע", הם טוענים. אז אומנם חלק גדול מהשיפוץ הוא אכן עניין אסתטי בעיקרו אבל חלק לא מבוטל קשור גם לאיכות ולעמידות הבניין וכן גם לנושא האיטום לו משמעויות רבות. לכן אסור לזלזל בבחירת קבלן או חברה שתחדש את חזית הבניין. רק חברה מקצועית תבטיח עבודה איכותית ובטוחה וכן תדע לתכלל את כלל אנשי המקצוע הדרושים לשם שיפוץ חזית בניין.

מה כולל שיפוץ חזית בניין?

שיפוץ החזית הוא חלק משיפוץ במעטפת של המבנה. אומנם המעטפת של המבנה היא סביב 4 רוחות השמים של הבניין אבל יש כאלו המעדיפים לשפץ רק את החזית בין אם הסיבה היא כלכלית בשל חוסר היכולת להשקיע בשיפוץ הבניין כולו ובין אם הסיבה כי באופן טבעי, החזית היא זו הבולטת לעין כל. שיפוץ חזית בניין כולל גם חלק אסתטי וגם חלק העוסק בחלק הבנוי עצמו. למשל טיפול בשברים ובסדקים במעטפת הבניין או בעמודים, בעיות בחיפוי ובאריחי החיפוי, בטון וטיח מתפוררים, חיזוק אלמנטים מסוימים ועוד. החלק האסתטי נוגע יותר בחידוש פני החזית, בעיקר צביעה מחדש של הבניין כולו או חלקים מתוכו כמו המרפסות, המעקות וכד'. 

בחלק מן המקרים, יש שינצלו שיפוץ חזית בניין גם לתיקון מסתורי כביסה,  שיפוץ הלובי, החלונות והדלתות שבחזית הבניין, מערכת האינטרקום, תיקון שבילי הגישה לכניסה ואפילו ריצוף מחדש בשטחים הציבוריים שבכניסה, חידוש תאורת הכניסה, טיפול במערכות תקשורת וחשמל הנפרשים על פני החזית, ואפילו שיפוץ גינה. יש כאלו המגדילים עשות ומנצלים את השיפוץ גם כדי להוסיף מרפסות. ניתן למעשה לעשות הכל ובסופו של דבר זה מסתכם בענייני התקציב העומד לרשותכם. 

היתרונות של שיפוץ חזית בניין

לשיפוץ חזית בניין יש יתרונות רבים, הדומים ליתרונות הנובעים משיפוץ כללי של הבניין. כפי שציינו, לשיפוץ החיצוני ולחזית במיוחד יש השפעה על המראה של הבניין ונושא היופי והאסתטיקה חשוב לכולנו. כולנו רוצים בניין עם מראה חדש ויפה יותר, בוודאי באם מדובר על בניין שהוא יחסית ישן ונראה מוזנח, בין אם מדובר כתוצאה מבלאי טבעי ובין אם כחלק ממספר מפגעים שבאו עליו. בעזרת שיפוץ חזית בניין, ניתן להפוך כל בית מיושן, מלוכלך ומתפורר לבית חדש עם חזות מודרנית.

שיפוץ חזית בניין היא הזדמנות לבצע עוד פעולות שמטרתם היא גם תיקון ליקויים בבניין, לרוב כאלו הנובעות מהיותו ישן יחסית. חלקן קשורות ליציבות וחוזק הבית עצמו, משום שכמו הגוף שלנו, גם הבית עצמו מתיישן עם השנים ונוצרים בו פגמים, סדקים, התפוררות בטון, הרעת מצב היסודות, קורוזיה ועוד. חלק גדול מכך קשור לאיטום ולבידוד של הבית שכנראה נפגעו. כאשר נוצרים או נפערים סדקים, גם הקטנים ביותר במעטפת הבית, האיטום נפגע ומים מתחילים לחלחל דרכם. זה יביא לפגיעה גם בקירות הפנימיים בבית עם רטיבות, עובשים, קילוף צבע וכד' (שיש להם מלבד המפגע האסתטי, גם משמעות כמפגע בריאותי) אבל זה גם יגרום לפגיעה בחלקים החיצוניים ובשלד הבית עצמו. לכן, כחלק מתהליך שיפוץ חזית בניין, נכון לבצע גם עבודות איטום מחדש או תיקונים נקודתיים.

ואם לא השתכנעתם עד כה בנחיצות שיפוץ חזית בניין, הרי שהסיבה הזו יתכן ותעורר אתכם לדבר. בית ישן הוא בית חסר ערך. לא רק במובן המטאפורי אלא במובן הארצי- הכספי. איש לא רוצה לגור או לרכוש נכס בלוי ומתפורר. ברגע שתבצעו שיפוץ חזית בניין, הבית משדרג את עצמו מבחינה ויזואלית ובמקביל גם מבחינת שווי. ההערכות בענף הנדל"ן מדברות על קפיצת ערך של בין 5% – 20% בשיפוץ חזית לבדה – כמובן תלוי היקף השיפוץ.

עלות שיפוץ חזית בניין

שיפוץ חזית בניין הוא לא עניין פשוט ועלול לארוך תקופת זמן לא קצרה. כך שמעבר לעניין העלות הכספית יש אתגר לא פשוט בחיים לצד שיפוץ. לכן אגב, חובה לבחור בחברה קבלנית מקצועית המתמחה בתהליכי שיפוץ חזית בניין. כזו תביא עמה גם מקצועיות וניסיון ואיכות של סטנדרט גבוה אך גם תכיל בתוכה את כלל בעלי המקצוע הרלוונטיים (מקונסטרוקטור שיבדוק את מצבו הפיזי של המבנה ועד הצבעי) וגם את כל הכלים והמכשור הנדרש. לא פחות חשוב הוא נושא האחריות והבטיחות של החברה, שכן מדובר בעבודות בגובה על החלק החיצוני תחתיו עלולה להיות תנועה.

עלות שיפוץ חזית בניין משנה כמובן בהתאם לגודל הבניין, מורכבות העבודה, היקפה, הפריטים הכוללים בה, דרכי הגישה לחזית ועוד. כך למשל יש השפעה להחלטה האם לבצע את השיפוצים באמצעות התקנת פיגומים שעלותם יקרה יותר א באמצעות עבודות בגובה עם סנפלינג. בכל מקרה, רצוי וכדאי לבחון הצעות מחיר שונות כמו גם לקבל המלצות על קבלנים שונים (אך לבדוק מראש כי הם רשומים כקבלנים וכי הם מתמחים בשיפוץ בניינים).

את ההחלטה על עלות השיפוץ והיקף השיפוץ עליכם לקבל באמצעות הסכמות של רוב הדיירים. זו לא רק תוצאה של רצון לשמור על יחסי שכנות טובים אלא חלק מהחוק. במידה ורוב הדיירים הכריעו בעד השיפוץ – כולם מחויבים להשתתף בעלותו.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הרחבת מרפסות
הרחבת מרפסות – והבית שלכם גדל

יש בישראל דירות רבות עם מרפסת שמש שהדיירים שלהן נהנים מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. יש גם המון דירות שאין בהם בכלל מרפסות. לכולם, קיימת הזכות

הרחבת מרפסת קיימת
הרחבת מרפסת קיימת

בעבר, רוב המבנים נבנו ללא מרפסות או עם מרפסות קטנות במיוחד. מהסיבה הזו, כיום אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסות ולהרחיב מרפסות על מנת לשדרג את

הרחבת מרפסת שמש
הרחבת מרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמאפשרת לכם להכניס את השמש אליכם הביתה. מדובר במרפסות חיצוניות אליהן ניתן לצאת מהדירה. מרפסות אלה מאפשרות לכם לשדרג משמעותית את

הרחבת מרפסות השוואת מחירים
הרחבת מרפסות השוואת מחירים

במבנים רבים, דיירי הבניין בוחרים להרחיב את המרפסות שלהם. על ידי הרחבת המרפסות ניתן לשדרג את איכות החיים, להגדיל את שטח הבית ואף להעלות את

הרחבת מרפסות בניה קלה
הרחבת מרפסות בניה קלה

כיום אנשים רבים בוחרים להרחיב את המרפסות בבתים שלהם על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם ולהעלות את ערך הנכס. קיימות שתי שיטות בנייה המאפשרות

הרחבת מרפסות בבניין משותף
הרחבת מרפסות בבניין משותף

יש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להרחיב אותה? הרחבת מרפסות בבניין משותף היא תהליך שכולל מספר שלבים שונים. במאמר הבא נרחיב על הדברים שחשוב לדעת

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!