ננעלתם מחוץ לבית? הזמינו פורץ דלתות לדלתות עכשיו

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אם ננעלתם מחוץ לבית ואין עליכם את המפתח, יתכן מאד שתצטרכו להזמין פורץ דלתות שיפרוץ את הדלת של הבית.

במאמר הבא נסביר מה תוכלו לעשות לפני שאתם מזמינים פורץ דלתות, באילו מקרים ניתן לפרוץ את הדלת מבלי לגרום לנזק וגם, איך פרוצים דלת? מתחילים.

מה עושים לפני שמזמינים פורץ דלתות?

במידה ונתקעתם מחוץ לבית ואין עליכם את המפתח, יתכן מאד שאתם צריכים להזמין פורץ דלתות שיפרוץ את הדלת ויאפשר לכם להיכנס פנימה.

אבל, לפני שאתם ממהרים להזמין את פורץ דלתות, עדיין יש כמה פעולות שאתם יכולים לבצע לפני כן. ראשית, בדקו אולי השארתם מפתח ספייר בארון החשמל או מתחת לשטיח הכניסה.

במידה ולא, בדקו אולי השארתם מפתח כזה אצל השכנים שלכם, למקרה שתגיעו הביתה ולא יהיה לכם איך להיכנס אליו.

גרים בבית פרטי? אם אין לכם סורגים ומדובר במקום נמוך, תוכלו למצוא את דרככם פנימה דרך החלון, מבלי לסכן את עצמכם כמובן.

מה לא עושים לפני שמזמינים פורץ דלתות?

במידה ואתם גרים בבניין קומות, אנו מבקשים מכם הכל לשון של בקשה לא למצוא דרכים מקוריות להיכנס הביתה, זה פשוט לא שווה את החיים שלכם.

כבר שמענו על מקרים בהם לקוחות רצו לחסוך כמה פרוטות על הזמנת מנעולן וניסוי לדלג מהחלון של השכנים היישר לחלון הבית שלהם.

בנוסף, אל תנסו לדחוף שום חפץ חד למנעול של הדלת, אתם רק יכולים לגרום לנזק כבד יותר. בכל מנעול יש מנגנון שמתאים רק למפתח שלכם ולא משנה מה תעשו, הדלת פשוט לא תיפתח.

איך פורצים דלת?

אז במידה ומדובר בדלת עץ ישנה, המצב שלכם יחסית טוב. ברוב המקרים מדובר בדלתות הישנות שיש להן ידית רק מהצד הפנימי של הבית ופשוט אי אפשר לפתוח אותן מבחוץ בלע מפתח. במצב כזה המנעולן יוכל לפרוץ לכם את הדלת בקלות ובמהירות מבלי לפגוע בדלת.

הוא פשוט ייקח פיסת פלסטיק דקה, יחדיר אותה בין הדלת למשקוף וידחוף את הלשון של המנגנון פנימה. כך הדלת תיפתח ללא פגע ואתם תוכלו לחזור הביתה תוך מספר דקות.

במידה ויש לכם דלת פלדלת שננעלה כתוצאה מתקלה במנגנון, לא יהיה מנוס מלפרוץ אותו ולהחליף אותו באחד חדש בתום העבודה. במצב כזה, אתם צריכים להזמין מנעולן שיודע לבצע גם פריצת דלתות וגם תיקון דלתות.

איך בוחרים פורץ דלתות?

ראשית, עליכם להזמין מנעולן מנוסה שעבר את כל ההכשרות וההסמכות, לרבות קורס פורץ דלתות. אתם לא רוצים ליפול על איזה חובבן שיגיע אליכם הביתה, ינסה לפרוץ את הדלת ורק יגרום לנזק.

בחרו במנעולן מנוסה בתחום בכלל, ובתחום פריצת הדלתות בפרט. זכרו, הביטחון שלכם נמצא בידיים שלו ואתם צריכים להזמין בעל מקצוע שנשמע אמין ושאפר לסמוך עליו לאורך כל הדרך.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!