התקן עומר 5 סיבות לרכוש

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

מדינת ישראל ידעה לאורך השנים לא מעט מלחמות ומבצעים צבאיים. הסכנה הנשקפת הובילה לקביעת תקן לבנייה ממוגנת. כל תושב צריך שיעמוד לרשותו אזור בטוח, בין אם מדובר במקלט ציבורי ובין אם בחדר ממ"ד בבית. על אף שחדר הממ"ד יכול להיות קטן ביחס לשאר חדרי הבית, היום רוב האנשים בוחרים לנצל את המרחב במיטבו ומלכתחילה יוצרים חדר בגודל שיתאים למחייה.

על חדר הממ"ד לעמוד בתקנים מחמירים של הגנה. הדבר בא לידי ביטוי בדלת שחייבת להיות ממוגנת וחלון שחייב להתאים למקרה של הדף. התקנים מקשים על היכולת לקרר את החדר כיוון שלא ניתן לשים בו מזגן סטנדרטי. כל זאת היה נכון עד שהגיע התקן עומר.

מה זה התקן עומר?

ההתקן בא לתת מענה לבעיות שהגבילו את התקנת המזגן בחדר הממ"ד. מדובר על ביחידה אשר עומדת בתקנים המחמירים ביותר ובעזרתה אפשר להתקין בחדר מזגן עילי או מפוצל. ההתקן יעיל וחסכוני והוא מהווה פתרון ייעודי אשר עומד בתקן פקע"ר. זהו ההתקן הראשון שמיועד לחדר זה והוא מביא תשתית מוכנה לשימוש במקום.

חשוב לציין כי התקן עומר נוצר מלכתחילה כפתרון לחדרי ממ"ד. כלומר, לא מדובר בפתרון מאולתר אלא ביישום המיועד לחדר זה. ההתקנה נחשבת לפשוטה והיא אינה יקרה לביצוע. התקן עומר מגיע עם כל החלקים הנדרשים ומאפשר לכל בעל מקצוע להתקין את המזגן במקצועיות.

שילוב ההתקן בזמן הבניה

תכנון נכון של הבית ישלב את הפתרונות המתקדמים והנכונים ביותר לחיים. תכנון מוקדם ושילוב של ההתקן כבר בשלב היציקה יבטיח בהמשך הדרך התקנה פשוטה וחשוב לא פחות, בטוחה. בפועל, יש לדאוג לבצע את הפעולות הראשוניות הנדרשות כבר בשלב היציקה של הממ"ד.

ההתקן משולב בממ"ד בזמן שאנשי המקצוע מבצעים את התפסנות ולפני היציקה של הבטון. מכאן אפשר להבין את חשיבות לוח הזמנים והתכנון המוקדם. אם התחלת לחשוב על בניית בית חדש וחיפשת אחר פתרונות מתקדמים וכיצד ניתן להפוך את הממ"ד לחדר שאפשר ליהנות ממנו לאורך כל השנה, התקן עומר הוא אחד הפתרונות החשובים ביותר שיש לשקול להשתמש בו.

תכנון על ידי גורם הנדסי

בתהליך תכנון הבית יהיה עליך לבוא אל הגורם המתכנן והגורם ההנדסי עם בקשות שונות. בין היתר עליך לחשוב על החיים בבית וכיצד להפוך את חדר הממ"ד לחדר שימושי (וזאת בהנחה שייעדת את החדר לשימוש יום יומי). התפקיד של האדריכל או המהנדס הוא לתכנן כיצד ייושם ההתקן והסיבה לכך היא שהחלקים צריכים להיות מותקנים עוד לפני היציקה.

בין החלקים שיוכנסו למבנה ישנו ההתקן וכן צינור שיעביר את מי המזגן אל מערכת הניקוז באופן נקי וללא פגיעה במבנה, לא בשלב היציקה ולא לאורך השנים. תכנון נכון מבטיח שימוש יעיל ונעים בחדר ומאפשר ליהנות ממיזוג אוויר בעלות נוחה לכל כיס.

לבחור בעל מקצוע להתקנה

בתהליך הבניה מעורבים בעלי מקצוע שונים והתפקיד שלך הוא למצוא את אלו שיספקו את העבודה הטובה ביותר. כדי לעזור לך לבצע את ההתקנה והיישום של ההתקן בצורה הטובה ביותר, ריכזנו תחת קורת גג אחת רשימה של ספקים מומלצים.

המרכז לבניה פרטית אסף עבורך את אנשי המקצוע שיעמדו לרשותך לאורך הבניה וכך גם בעלי מקצוע שיוכלו ליישם את ההתקן ולהפוך את הממ"ד שלך לחדר שימושי. עתה, זה הזמן שלך לבחור את הספק הנחוץ לך מתוך רשימת הספקים באתר ולהבטיח לעצמך בית בטיחותי ונעים לאורך כל ימות השנה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי
בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי

מתכננים להוסיף חדר ממד בחלל דירתכם? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הפרטים החשובים ביותר שיעזרו לכם להשלים את כל

הוספת ממד לבניין משותף
הוספת ממד לבניין משותף

כל מה שאתם חייבים להכיר על הליך הוספה של חדר ממד בבניין רב קומות לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב חדר ממד בדירתם. אם גם

בניית ממד על עמודים
בניית ממד על עמודים

הכירו את השיטה שתאפשר לכם להוסיף חדר ממד לדירה גבוהה חושבים להוסיף חדר ממד לדירת המגורים שלכם? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע החיוני ביותר

בניית ממד מחיר
בניית ממד מחיר

לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב חדר ממד בחלל דירתם במטרה לשמור על שלומם של כלל המתגוררים בדירה. עד לפני כמה עשרות שנים, הקבלנים לא

הוספת ממד לבית פרטי מחיר
הוספת ממד לבית פרטי מחיר

רוצים להוסיף חדר ממד לבית הפרטי שלכם? חשוב שתכירו את האפשרות לבחור במבנה יביל לא מעט אנשים כיום בוחרים להוסיף ממד לבית פרטי או אף

הוספת ממד לבית משותף
הוספת ממד לבית משותף

מעוניינים בהוספת ממד לבית משותף? המאמר הבא הוא בשבילכם. במאמר נרחיב מהו ממד, מה החשיבות של הוספת ממד, מה אפשרויות הבנייה עבור בניית ממד ומה

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!