שאברב – יתרונות המערכת

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שאברב היא מערכת שאיבה מרכזית המתאפיינת במערכת סינון שמוציאה את קרדיט האבק מחוץ לבית. המערכת מורכבת ממספר חלקים, את חלקם ניתן לראות בתוך המבנה (בית או מבנה מסחרי וציבורי) וחלקם נסתרים. השואב המרכזי מתמודד עם כל לכלוך, לרבות אבק, אבנים, חול, שברי זכוכית ועוד.

מבחינת החלק הנראה לעין, המערכת בנויה משקעים אשר מפוזרים על פי התכנון בחדרים השונים ובנקודות אסטרטגיות שיאפשרו לך להגיע לכל מקום בבית. הנקודות השונות מחוברות באמצעות צינור שאינו נראה על פני השטח ושמוביל את הלכלוך אל היחידה המרכזית. המערכת סגורה וברגע שהשואב מחובר לשקע, הלכלוך עובר הלאה בוואקום, מה שמשאיר את הבית נקי וללא שאריות שמתעופפות באוויר בדרך.

היתרונות של שאברב

מערכת שאברב נמכרת בישראל כבר שנים רבות. בעלי הבתים שהכניסו את המערכת נהנים מיתרונות רבים שזמינים לבונים ומשפצים:

מערכת סגורה

המערכת סגורה לחלוטין ובכך היא שונה מכל שואב אבק סטנדרטי. בעוד שהשואבים מנקים את האבק במקום אחד, הם עלולים לפזר אותו וזאת כיוון שהמערכת שלהם לא סגורה לחלוטין. לעומת האפשרות הללו, מערכת השאברב היא סגורה והלכלוך עובר בוואקום ואינו מתפזר בחזרה בבית.

שאיבה שקטה

המנוע של המערכת נמצא באזור מרוחק מהחדר ולכן השאיבה שקטה. עד כדי כך שאפשר לשאוב גם בקרבת ילדים ובעלי חיים שמפחדים מרעשים. אין כל צורך להתפשר על הניקיון של הבית או להגביל את עצמך לשעות ניקיון שלא יפריעו לילדים. המערכת מביאה את אחד הפתרונות הנוחים והיעילים שאפשר לחשוב עליהם בשלבי הבניה המוקדמים.

שאיבה יבשה ורטובה

הבתים הישראלים מתאפיינים במרצפות ולכן השטיפה יכולה לכלול הרבה מים. כמעט כל שואבי האבק מתאימים לשאיבה יבשה בלבד. אלו אשר יכולים להתאים לשאיבה רטובה יהיו תעשייתיים או שיהיה צורך לייבש אותם היטב וידרשו טיפול מיוחד. מערכת השאיבה המרכזית מאפשרת לך לנקות את הבית בקלות, עם ובלי מים.

התאמה לבניה בישראל

הבניה הישראלית שונה לחלוטין מהבניה באירופה ובצפון אמריקה. לכן, כפי שנדרשים פתרונות בתחומים מגוונים, כך יש גם צורך במערכת שאיבה מרכזית שעובדת בצורה טבעית עם הבניה המקומית. הצינור הנשלף הותאם לסטנדרט הישראלי. שליפת וחיבור הצינור נעשות באופן פשוט וקל כשהצינור מותאם לבלוקים ושונה מהצינורות שנמכרים במדינות המתאפיינות בבניה קלה (לבונים בבניה קלה ניתן לבחור בפתרון המותאם לכך).

בריאות

בישראל אנו נוהגים לברך זה את זה בבריאות, אך לא תמיד ישנה מודעות לכך שבתוך הבית שלנו ישנם מפגעים. קרדית האבק עשויה להוביל למחלות כמו אסתמה ולנזלת באופן כרוני. השימוש בשואבים של שאברב מתאים לניקיון רצפות, מזרנים, ספות ווילונות. שימוש קבוע בשואב מפחית את הימצאות המזיקים ומעניק לך בית בריא יותר.

הזמן המתאים לתכנן את המערכת

המערכת היא חלק בלתי נפרד מהמבנה ולכן הזמן המתאים להתקין אותה הוא בשלבי הבניה או השיפוץ. שואב האבק עובד ללא סוללות או הטענה והפעולה שקטה. התהליך מוציא את כל הלכלוך, מכל משטח, רחוק מהחדרים והחללים המרכזיים. מומלץ לפנות לחברה בשלבים מוקדמים של הבניה או בתכנון השיפוץ כדי לקבל לתכנן את המערכת כך שתענה על צרכים עתידיים בצורה המיטבית.

את התכנון של המערכת מומלץ לבצע מול מומחה שמכיר היטב את המערכת והיכולות שלה. עליך לשאול בתהליך כל שאלה, להתעניין ולוודא כי התכנון מתאים לסגנון החיים שלך. המרכז לבניה פרטית ריכז עבורך תחת קורת גג אחת את הספקים הטובים ביותר בתחום הבניה. כל שנותר לך לעשות הוא לבחור את הספק הנחוץ לך וליהנות מתהליך בניה נטול דאגות.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!