סוגים של פרופילים לחלונות אלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כעת, אחרי שקבענו כיצד יפתחו ויסגרו החלונות בביתנו, ולאחר שבחרנו את הזגוגית שתותקן בכל אחד מהם, הגיע הזמן להגיע לעיקר, קרי למסגרת האלומיניום שממנה ייוצר החלון. מסגרת אלומיניום מיוצרת למעשה מחיבור של פרופילי אלומיניום זה לזה. לגובהו של החלון נמתחים שני פרופילים משני צידי הזגוגית. בתחתיתה וחלקה העליון של הזגוגית נמתחים שני פרופילים נוספים בצורה אופקית, ויחד ארבעתם יוצרים את מסגרת החלון. בנוסף לכך, ניתן לשלב פרופילים נוספים בכל אזור אחר של החלון, הן לצורך הגברת החוזק המבני של החלון כאשר מדובר בחלונות בעלי שטח פנים גדול יחסית והן לצורך יצירת דקורציה או תצורה מעוצבת מועדפת, שהידועה ביותר היא התצורה של החלון הבלגי.

המגוון בבחירת חלונות

בתחום הפרופילים, ניתן לייצור מגוון רחב של פרופילים בתצורות ופרופורציות שונות, אך נהוג לחלק את מרבית הסוגים לשני סוגים מרכזיים. הראשון הוא הפרופיל הסטנדרטי אותו ניתן למצוא בחלונות אלומיניום סטנדרטיים המסופקים למשל על ידי הקבלן עם רכישת דירה חדשה. המדובר בפרופיל רחב בגימור חלק ונקי, אך עם דגש על המבנה הפונקציונלי וללא כל אלמנט עיצובי יוצא דופן. פרופיל זה מספק חוזק מבני מצוין ומראה אסתטי מינימלי שמספיק למרבית יישומי חלונות האלומיניום ועבור מרבית הלקוחות.

בנוסף לפרופיל הסטנדרטי, ישנו הפרופיל הבלגי שהוא פרופיל דק יותר, עדין, בעל מרקם ברזלי בדומה למוטות הברזל הטיפוסיים של חלונות בלגיים אותנטיים. פרופיל זה הוא למעשה פרופיל האלומיניום שאיתו מייצרים את הדוגמאות המעוצבות של חלונות האלומיניום, ואשר איתו ניתן ליצור מגוון רחב מאוד של עיצובים, פרישות, דקורציות ותצורות לחלונות אלומיניום. התצורה הבסיסית היא כמובן התצורה הבלגית המחלקת את החלון לריבועים קטנים בעלי גודל שווה. תצורות נוספות כוללות הצבה של פרופילים בלגיים בגבהים שונים, במרחקים שונים ובתצורות שונות על מנת ליצור דוגמאות רבועות על שטח הפנים של החלון.

הפרופיל הבלג מגיע בשלוש תצורות יסוד הכוללות את דגם 1700 שמתאים בעיקר לחלונות הזזה בגובה מקסימלי של עד מטר אחד, דגם 7300 שמתאים לחלונות הזזה בגובה גדול יותר ממטר ודגם 4300, שהוא גם הדגם היקר ביותר, המתאים יותר לחלונות ציר, מומלץ לבצע הדמיית תלת מימד לפני שמזמינים חלון.

עלויות חלונות אלומיניום בלגיים

העלויות של חלונות בלגיים מושפעות כמובן משורה של פרמטרים כמו גודל החלון, סוג הפרופילים מהם מיוצרים החלונות, סוג הזגוגית ממנה מיוצר החלון, רמת המורכבות העיצובית והדקורטיבית, סוג הצביעה והמרקם של הפרופילים, מספר החלונות בהזמנה וכן הלאה. תמחור החלון מבוצע על פי יחידת מידה של מטר רבוע/ מרובע (מ"ר), כשהמחיר לו אתם יכולים לצפות ינוע בין מספר מאות שקלים באזור האלף ועד אלפיים שקלים ויותר למטר מרובע. מחיר חלון אלומיניום מרבית הפרופילים מיוצרים בדגמי מדף ידועים ולכן כאשר את מזמינים חלונות בהתאמה אישית עם גוונים מיוחדים או במרקם מיוחד, עליכם לקחת בחשבון תוספת של מספר עשרות אחוזים בעלות למ"ר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!