חיטוי מאגרי מים

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

מה זה חיטוי מאגרי מים? עבור מה זה טוב? ומי מבצע את הפעולה? אם אתם רוצים לחיות ולעבוד בסביבה בריאה, חשוב שתדעו קצת יותר על הנושא.

חיטוי מאגרי מים – מה זה אומר? וכיצד עושים זאת?

מבנים משותפים שנמצאים בארץ ובעולם, הם כאלה שחלק מהתשתיות שלהם כוללות מאגרי מים שנועדו על מנת להעביר מים ממאגרי הרשויות אל הדירות הנמצאות במבנים פרטיים או משותפים. מאגר המים משמש מעין חוט מקשר בין המים אל הצנרת של הדיירים בכל מבנה.

מאגרים אלה מזרימים מים אל ברזים, אסלות, צינורות ועוד, בזמן שהמים עם הזרמתם: חייבים להיות נקיים וטהורים עד כמה שניתן, וזאת כדי לשמור על בריאות הדיירים.

אחת השיטות להפוך את המים לאיכותיים יותר, הינה ביצוע חיטוי מאגרי מים כאשר תקנות הבריאות מצהירות כי את החיטוי יש לבצע בכל שנה. בכך רבים מחפשים אחר חברות מקצועיות שמבצעות את פעולת הניקוי והחיטוי.

https://maritime.co.il חברת ימית לחיטוי מאגרי מים

מדוע חשוב לבצע את הטיהור?

כפי שהזכרנו, מים המגיעים אל ברזי התושבים, חייבים להיות נקיים וזאת על פי תקנות משרד הבריאות, שכן המים שנמצאים בצינורות מיכלים חיידקים, מתכות, ושאר אלמנטים שאינם בריאים עבור בני אדם ובעלי חיים. לכן החיטוי כל כך דרוש וחשוב. המים שמגיעים אלינו מים הכינרת ומבורות הטפלה, חייבים לעבור טיהור, שכן רק כך ניתן לחיות חיים בריאים עם מינימום סכנות.

אז כיצד מבצעים חיטוי מאגרי מים?

כיום חברות מקצועיות העוסקות ניקוי וחיטוי מים, מספקות את השירות על ידי ציוד מקצועי ומכונות תעשייתיות אשר מסננות את המים, מחטאות אותם ומפרידות בין מים טהורים, לבין חיידקים מתכות, ושאר רעות חולות שעלולות להוליד נזקים בריאותיים לסביבה.

כאשר אתם מבצעים את החיטוי על ידי אנשי המקצוע. שימו לב כי המים עבור בדיקה, סוננו בקפידה ובאמצעות מכשור מיוחד, כמו גם שלאחר הפעולה חשוב לוודא כי אתם מקבלים אישור על הפעולה. וודאו כי החברה מספקת לכם דוח מעבדה המפרט את הממצאים של הבדיקות ואת העובדה כי נעשה במקום בו אתם גרים או עובדים – חיטוי מאגרי מים.

באמצעות מקצוענים בתחום, טיפול שנתי ואחריות על הטיהור, רבים יכולים לשמור על מים נקיים, ולחיות על פי התקנות של משרד הבריאות שקוראות לכל בעלי הנכסים, הדירות והמבנים, לבצע חיטוי מאגרי מים באופן מקצועי!

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!