המתנה הטרנדית של 2020: למה כולם מתלהבים ממנורת ירח?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כנראה שעד גיל 21 כבר לא תגיעו לירח, אבל לפחות תוכלו להתבונן עליו לילה-לילה לפני השינה. לא, אנחנו לא מדברים על הירח שבחוץ, אלא על מנורת הירח שנמצאת בחדר השינה או הסלון שלכם – מרגיעה, נעימה ויפה מאוד למראה. אז איך הפכה מנורת הירח למתנה הטרנדית של השנה והיכן בדיוק קונים אותה?

מה זה מנורת ירח?

מנורת ירח היא מוצר חדשני שהפך במהירות ללהיט ששיגע את הרשת. מדובר במנורת לילה הדולקת בתאורת לד ונטענת באמצעות כבל יו אס בי. האור המופץ ממנה נעים ומרגיע, אך מה שמעניין יותר מכל הוא סיפור העיצוב הייחודי של המנורה.

איך נולד הרעיון?

הכל התחיל ברעיון של מעצב יפני בשם Eisuke Tachikawa ולו צוות מעצבים בשם Nosigner. כדי לעצב את המנורה, הם התבססו על מידע אמיתי ונתוני שטח שהגיעו מחללית בשם Kaguya, שתיעדה את תופעת ה"סופר ירח". זוהי תופעה המתרחשת כאשר הירח נמצא בנקודת המסלול שלו שהיא הקרובה ביותר לכדור הארץ וניתן לראות אותו במלואו. סופר ירח איפשר לצוות המעצבים להפוך את המנורה לדמויית ירח באופן מדויק, כאשר את ההשראה והסיבה ליצירת המנורה הם קיבלו אחרי אסון הצונאמי שאירע ביפן בשנת 2011. שבועיים לאחר האסון הנורא, נצפה גודלו של הירח כשהוא גדול ב-30% מגודלו הרגיל ובהירותו טובה יותר ב-14%. היפנים שהתבוננו על הירח באותו הלילה, תיעדו אותו מתוך אמונה כי הדבר מסמל תקווה לעתיד מבטיח וליציאה מהמשבר בשל האסון הקטלני.

אז מהן התכונות שקיימות בכל מנורת ירח אתם שואלים?

ובכן, דימוי הירח מבוצע בצורה מושלמת, על המרקם הירחי והמכתשים השונים שמקיפים אותו. המנורה עצמה מחליפה צבעים, כך שתוכלו להנות מההחלפה התדירה ל-16 צבעים שונים, או לקבע את הצבע לבחירתכם באמצעות שלט רחוק שמגיע יחד עם המנורה. בנוסף, ניתן לבחור בגודל הרצוי מבין שניים ולשלב בו תמונה מודפסת וחריטה, מה שהופך אותו לרעיון מדהים ומקורי למתנה.

בנוסף כדאי לדעת שהעיצוב כולל גם חומרים ידידותיים לסביבה, הן ברמת התהליך והן ברמת ההתכלות העתידית. כמו כן, למוצר זה 6 חודשי אחריות (כולל השלט האלחוטי) ועל כן הוא בטוח מאוד לרכישה.

איפה קונים מנורת ירח?

מנורת הירח מיוצרת באופן בלעדי בישראל על ידי חברת "המימד הרביעי – הדפסות בתלת מימד". תוכלו להתרשם ממנורות הירח המקסימות ולחפש רעיונות להשראה בנוגע למשפט או התמונה שאפשר לשלב. יחד עם זאת, גם מנורה חלקה תפיץ את אותו מסר יפהפה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!