תיקון שטיחים לפני כניסה לבית חדש

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אין סיטואציה מרגשת יותר מכניסה לבית חדש. ההתרגשות, הפרפרים בבטן והמחשבות על איך זה יהיה כולן חלק משמעותי מהמעבר אך ישנו חלק נוסף שמעסיק לא מעט מאיתנו והוא עיצוב מחדש. מעבר לבית חדש מאפשר לנו להיפטר מפריטים ישנים ולא שימושיים ולהכניס במקומם פריטים חדשים, איכותיים ויפים יותר. אך פעמים רבות ההתלהבות הרבה גורמת לנו לנהל את דרכנו בצורה לא מחושבת ולעיתים גם לא נכונה הדוחפת אותנו לזרוק פריטים טובים שעדיין יכולים להיות בשימוש ולהוציא סכומי כסף רבים ולא הכרחיים מבלי לחשוב כמעט.

מעבר דירה- הוצאה כלכלית

מעבר לדירה חדשה הינו הוצאה כלכלית גדולה. אין ספק כי מדובר באירוע מרגש ומיוחד אך אם נצליח להניח לרגע את הרגשות בצד נבין שדווקא עכשיו חשוב שנתנהל בצורה נכונה על מנת לא לאבד את האיזון הכלכלי שלנו. מעבר הדירה כולל הוצאות רבות של משכנתא או דמי שכירות, הובלה, פירוק והרכבה וכמובן שגם רכישה של ריהוט, מוצרי חשמל או אביזרי נוי חדשים. אין ספק כי רכישות חדשות הינן חלק בלתי נפרד מכל מעבר וכולנו רוצים לחדש את הבית שלנו במספר פרטים דווקא עכשיו, אך במידה ואתם בוחרים לעשות זאת חשוב שתעשו זאת בחכמה. זוהי בדיוק הסיבה בגללה יש צורך לבדוק האם ההוצאה הינה הכרחית או שישנה אלטרנטיבה אחרת לשימור הפריט הישן.

תיקון שטיחים

אחד מהפריטים הנפוצים ביותר אותם ניתן למצוא בכל בית ואף כמעט בכל חדר ממש הם השטיחים. השטיח מוסיף חן ויופי לבית, יוצר אווירה חמימה ונעימה ותחושה של ביתיות. הם מגיעים בשלל צבעים, גדלים וצורות ועשויים מחומרים שונים ומגוונים. אין ספק כי במהלך השנים הם צוברים לכלוך, אבק והופכים בלויים יותר ולכן הנטייה הטבעית שלנו הינה להחליף אותם בעת מעבר דירה. אך כיום ישנן חברות רבות המציעות שירות תיקון שטיחים עבור כל שטיח ממש. תיקון שטיחים הינה פעולה המאפשרת גם לשטיח הישן והבלוי ביותר שלכם לחזור ולהיראות ממש כמו חדש. חברות ניקוי ותיקון שטיחים רבות אף מציעות איסוף של השטיח מהבית שלכם, תיקון והחזרה של השטיח עד אליכם. אין ספק כי פעולה זאת משתלמת הן מבחינה כלכלית והן מבחינה אסתטית. תוכלו לקבל שטיח חדש במחיר קטן.

כניסה לבית חדש

כל מעבר דירה הינו מעבר מרגש, בעיקר כאשר מדובר בבית פרטי אותו בניתם במיוחד עבורכם. כמובן שהרצון הטבעי הינו להוציא את מיטב כספכם על עיצוב הבית אך חשוב שתדעו כי גם על ידי פעולות של שדרוג ותיקון מוצרים ישנים תוכלו להפוך את ביתכם החדש למקום קסום ונפלא. כך גם תוכלו לקבל תחושה חדשה וגם תחסכו מעט כסף שיוכל לשרת אתכם בעתיד. כל רהיט ופריט הינו בר תיקון החל מהשטיח בסלון ועד הארון של חדר השינה שלכם. זה בדיוק הזמן לעשות חשיבה מחדש.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!