תאורה לחדר ילדים

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

מעצבים מחדש את חדר הילדים? זה הזמן לדאוג גם לתאורה הטבעית והמלאכותית בחדר. במאמר זה אספנו לכם מספר המלצות חשובות לבחירה של מתקני תאורה המתאימים לילדים כמו גם שילוב בין התאורה הטבעית למלאכותית באמצעות וילון מתאים.

מתחילים לעצב – מה יהיו הגוונים השולטים?

כאשר מעצבים את חדר הילדים כדאי להחליט מה יהיו הגוונים השולטים בחלל. עוד לפני שבחרתם את התאורה חשוב להחליט אם תרצו קירות לבנים או צבעוניים, באילו גוונים תהיה המיטה והאם הארונות יהיו בצבעים סולידיים או בצבע. אפשר לבחור צבע אחד ששולט בחלל כמו וורוד או כחול. לעומת זאת, רבים בוחרים היום סט צבעים שמתאים זה לזה ומשלבים אותם בכל פריט. אחרי שבחרתם את הצבע שלכם אפשר להתחיל להוסיף מנורות קיר מעוצבות בגוונים הללו שיתאימו לקיר.

עוברים לתכנון התאורה

כעת, אנו יכולים לתכנן את התאורה המלאכותית. אתם כבר יודעים מה הצבע השולט על הקיר, אז אתם יכולים לבחור מנורות תלויות עם אהיל בגוונים הנכונים. תאורה לחדר ילדים יכולה להיות צבעונית ומרשימה. את המנורה נמקם במרכז התקרה, כדי שהאור יתפזר בצורה שווה בחלל.

כיום, אפשר לבחור גופי תאורה מרשימים שאינם מביישים את החדרים בבתים המעוצבים בבירות האירופאיות. העיצוב המיוחד הזה יוצר תחושה מיוחדת בחדר ומשלב מראה מעוצב עם משחק ילדים כיפי במיוחד. היתרון של המנורות הללו הוא שניתן להשיג אותן במגוון רחב של צבעים ולהתאימן לסט הצבעים השולט בחדר. בקרו בחנות תאורה הקרובה אליכם לבית ורכשו תאורה לחדר ילדים.

תאורה משלימה לחדר

מלבד המנורה התלויה מהתקרה, תאורה לחדר ילדים כוללת עוד שתי אפשרויות חשובות. הראשונה היא מנורת הלילה הצמודה לקיר, שאותה אפשר להשיג היום בעיצובים מרהיבים מעולם החי כמו: אריה, ג'ירפה ודובון. העיצובים המתוקים להפליא הללו יכולים ללוות את הילדים מגיל ינקות ועד גיל הנעורים בלי שתצטרכו להחליפן.

האפשרות השני היא בחירה של מנורות לילה על גבי השולחן, שיכולות לשמש כמנורת קריאה לילדים הגדולים וכתאורת לילה עדינה לילדים הקטנים. את עוצמת התאורה תוכלו לקבוע בהתאם לנורה שתוצב בתוך האהיל.

במקום להציב מנורת קריאה על השולחן אפשר לתת לה להתלות מהקיר לצד המיטה. גם פה ניתן לשלב את מנורות הקריאה לעיצוב הכולל של החדר, ואף להתאימן לתאורה התלויה מהתקרה. מתקן זה יכול להיות גם חלק בלתי נפרד מחדר השינה של ההורים ולהעניק לחדר עיצוב מיוחד במינו. מנורות לחדר שינה בעיצוב סולידי מוסיפות שיק עיצובי מיוחד לחדר.

התאמת התאורה הטבעית

כפי שציינו תכנון תאורה לחדר ילדים מחייבת גם תכנון מקדים של האור הטבעי הנכנס לחדר. פה, אתם תלויים בגודל החלון ויכולים ולנהל את כמות האור באמצעות וילון מתאים. אפשר לבחור בווילון ונציאני בגוונים השולטים בחדר או לעצב את חדר הילדים עם וילון בד.

תוכלו להשתמש באותה טקסטורה של האהיל שבו בחרתם למנורות השונות בחדר וליצור מראה של סט מושלם המעניק לחלל כולו תחושה של תכנון עיצובי חכם. אפשר גם לבחור בווילונות אורגנזה עדינים, שקופים מעט, שמאפשרים לכמות קטנה של אור לחדור לחדר בבוקר ומעירים את הקטנטנים בהדרגה וברכות לפני שהם יוצאים לגן ולבית הספר.

לסיכום, כולנו רוצים שהילדות שלנו ושל הילדים שלנו תהיה שטופת אור, בחדר שבו נתחיל לצבור חוויות ילדות מיוחדות. אם נתכנן בצורה נכונה את העיצוב של החדר ונתייחס לגופי התאורה בו כחלק בלתי נפרד מהאמירה העיצובית מראה זה ייחרט בזכרונם של הילדים כתמונה יפה. חשבו על הצבעים שבהם הייתם רוצים לעצב את החדר וצרו יצירה מיוחדת משלכם, מלאת אהבה לילדים.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!