שערים חשמליים – הפתרון המושלם לבטיחות מירבית 

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

תהל שערים חשמליים היא חברה אשר מציעה לכם את מגוון האפשרויות הרחב ביותר להגנה מיטבית על השטח שלכם. שערים חשמליים נועדו כדי להרחיק מזיקים, בין אם מדובר על שער חשמלי עבור בית פרטי ובין אם מדובר על שער חשמלי עבור מושב או קיבוץ. כמו כן, עליכם לדעת בדיוק במה אתם בוחרים לפני שאתם מוציאים כסף מהארנק, בשביל זה אנחנו כאן.

 

איך עובד שער חשמלי?

שער חשמלי הינו שער עשוי אלומיניום או מתכת אחרת בעל מנוע חשמלי. למעשה, בעת ההתקנה החברה המבצעת מתקינה לכם חיבור חשמל לשער אשר מחובר למנוע שלו. חשוב לדעת להתאים היטב את המנוע לספק החשמל. במקרה בו אין לכם מקור חשמל זמין סמוך לשער תהל שערים חשמליים תתקין עבורכם את התשתית הרצויה. לכל שער יש את התכנון שלו אשר נמדד בהתאם למידות הרצויות, גובה, רוחב וכמובן בהתאם למיקום עצמו שיכול להיות עם שיפוע כלשהו. בדרך הזאת אתם יכולים לחבר מצלמה לכניסה לבית ולראות בכל פעם מי נכנס לבית. כמו כן, מי שמורשה להיכנס לבית יוכל לעשות זאת באמצעות שלט אשר פותח וסוגר את השער שלכם. יש שערים אשר יכולים לזהות אוטומטית את מספר לוחית הרישוי שלכם ובכך להכניס אתכם לחנייה.

שערים חשמליים מהווים אמצעי הגנה לבתים. באמצעות שערים חשמליים תוכלו לשמר את הביטחון שלכם ולישון בצורה הרגועה ביותר. מלבד לכך שמדובר על אמצעי ביטחון, מדובר גם על אמצעי הרתעה. ברגע בו יש לכם שער חשמלי בכניסה לבית, כל פורץ יחשוב פעמיים אם לנסות בכלל. חלק מהשערים יכולים להיות בבקרה של חברת אבטחה. שער חשמלי נועד גם להגן עליכם מפני גניבות. אם במקרה במושב או במקום בו אתם גרים היו הרבה פריצות וגניבות לאחרונה של רכבים, אתם יכולים להתקין שער חשמלי ובכך להבטיח שאף אחד לא יגנוב לכם את הרכב.

 

איך נדע מי נכנס?

כאשר מדובר על מושב או קיבוץ תוכלו להציב שומר סמוך לשער. עם זאת, זה לא בהכרח מה שאתם צריכים לעשות. תהל שערים חשמליים היא חברה אשר מציעה לכם את כל הפתרונות. החברה תדאג לכך שאתם לא תצטרכו לטרוח בכלל, כל מי שגר במושב ומורשה כניסה יחזיק בשלט אשר יוכל לפתוח לו את השער. במקרה בו יש לכם אורחים, תוכלו אתם לפתוח את השער עבורם או להתקשר לאמצעי התקשורת שיש על השער.

תהל שער חשמליים הינה חברה מקצועית אשר עובדת כבר שנים רבות במקצוע. תוכלו למצוא אצל תהל שערים חשמליים את המגוון הרחב ביותר של חומרי גלם ואפשרויות התקנה. המחיר אותו נשלם יהיה מחיר כולל עבור השירות, ההתקנה והשער החשמלי עצמו. חשוב לבחור בקפידה את החברה אשר תעניק לכם את השירות הטוב ביותר, גם בעת ההתקנה וגם לאחר מכן במקרה של תקלות.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!