שיפוץ פנימי בבית? הנה הכלים שאתם חייבים להכיר

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

צילום:freepik

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמינו מסתכלים על משהו, בבית, בעצמינו, לפעמים אולי אפילו בקרובים אלינו, ורוצים לעשות בו מהפך מקצה לקצה. ארון הבגדים שלנו בדרך כלל נופל ראשון, אבל כשכבר נמאס להחליף את המלתחה ואנחנו רוצים שינוי במרחב הכי אינטימי שלנו – שיפוץ פנימי הוא הדבר המתבקש. אך כיוון ששיפוץ הוא הרבה יותר מורכב, איטי ותובעני משינוי במלתחה או בצבע השיער, שיפוץ דירה מביא איתו מגוון סימני שאלה, כמו מאיפה להתחיל? מה לבד ומה בעזרת אנשי מקצוע? מאיפה מקבלים השראה לעיצוב? כל אלו שאלות קריטיות לתהליך שלכם, שבסופו, תקבלו בדיוק את החלל שתרצו.

אז בשביל לעשות סדר בבלגן, קחו לכם רגע להגדרת הצרכים המדויקים שלכם. חשבו מה תרצו לשנות? האם יש בעיית תשתיות שתרצו לתקן? האם יש פרט עיצובי שמפריע לכם מאוד? הצטרף עוד אדם למשפחה והוא צריך חדר? המטבח לא פונקציונאלי מספיק? 

אחרי הגדרת הרצונות והצרכים שלכם, אפשר להתחיל להיות מעשיים ולהבין את סדר הגודל הכלכלי שבעניין. מדדו את הדירה, שרטטו בעצמכם או בעזרת איש מקצוע את השיפוצים שתרצו לבצע ומכאן אפשר להתחיל לרוץ קדימה!

במידה ותרצו לשפץ בעצמכם את הבית, יש מספר מוצרים שכדאי מאוד שתכירו, שכן הם ישמשו אתכם בכל פעולה בסיסית שקשורה בשיפוץ.

המברגה 

מברגה הינה כלי עבודה חשמלי, וכשמה כן היא, משמשת להברגת ברגים. ישנם סוגים שונים של מברגות, הנפוצות בהן הן מברגות נטענות משני סוגים: מברגת קלאץ' עם פוטר שניתן דרכו לשלוט על מהירות הסיבוב, ומברגת אימפקט, שהיא מברגה בעלת מומנט פיתול גבוה יותר המסוגלת להחדיר ברגים עבים ולחתוך חומרים קשים. בכל שיפוץ פנימי נתקלים בצורך להבריג משהו, בין אם כדי לחזק דבר מה קיים ובין אם כדי לייצר משהו חדש. המברגה תשמש אתכם בדיוק לזה, וניתן למצוא אותה בשלל מקומות. המברגה היא חלק מארסנל כלי עבודה של מקיטה, וניתן למצוא שם שלל סוגים של מברגות פונקציונאליות.

המקדחה

מקדחה הינה כלי עבודה שתפקידו ליצור חורים בחומרים קשים כמו מתכת, אבן, עץ וכו'. שיטת הקידוח של רוב המקדחות היא על ידי נעיצת מוט בורגי מחודד הנקרא גם "מקדח", בתנועה בורגית (סיבוב + נעיצה), כאשר המסילות שעל הבורג מאפשרות את פינוי החומר הנהרס בקידוח. בזמן שיפוצים ביתיים, קידוח של חורים משמש לדברים רבים, והוא הולך יד ביד עם המברגה, קצת כמו כפל וחילוק. תוכלו למצוא מקדחות מעולות שכלולות גם הן בתוך כלי עבודה של מקיטה.

פטישון

כמו המקדחה, הפטישון מסתובב ויוצר חור בבטון באמצעות ראש הכלי. אבל, שלא כמו המקדחה הרגילה שנעצרת ברגע שהגיעה לאזור בבטון שהוא קשה לחדירה, הפטישון הוא כלי עוצמתי יותר ויכול לחדור בקלות דרך הבטון. בתוך הפטישון מופעלים פטישונים זעירים שמסתובבים עם המקדחה ומכים באופן רצוף ומהיר בבטון. דפיקות אלו שוברות את החלקים הקשים בבטון ומאפשרות את השלמת העבודה.

לסיכום, שיפוץ ביתי הוא דבר מאתגר, לעיתים מעייף ולוקח זמן רב, אבל מומלץ מאוד שיהיו לצידכם כלים מעולים שישמשו אתכם לאורך זמן. זכרו להגדיר מראש את הצרכים שלכם, להבין מה בדיוק אתם רוצים לעשות ואיך תרצו לעשות את זה, ורכשו כלים אמינים שיעשו את העבודה ביחד אתכם כמו שצריך. והכי חשוב – אל תוותרו! המבט בבית שאתם שיפרתם ממלא את הלב בנחת ותחושת מסוגלות אדירה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!