קידוח כלונסאות לבית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אנחנו, אלו העובדים בענף הבניה כבר לא מעט שנים, לעיתים מתארים תהליך של קידוח כלונסאות בדומה לאופן בו אנחנו חושבים על תליה של מדף. בואו למשל, נחשוב על מדף הנתלה על קיר גבס. מדף, צריך את המשענת המתאימה כדי להחזיק על הקיר היטב בלי ליפול. אם לא נקדח היטב בקיר, נניח דיבלים, ניתן למדף את המשענת המירבית עבורו, המדף, ככל הנראה יפול על כל תכולתו מטה.

קידוח כלונסאות במידה רבה זו ממש אותה פעולה, אלא שכאן אנחנו מדברים על הנחה של יסודות לבניין. כדי שבניין יחזיק, בתור בניין הנדסאי, לא יצור טבעי העולה מתוך הקרקע, עלינו לעשות את העבודה הנכונה כדי שהבניין יכה שורשים עמוקים באדמה ויתן לנו את המענה הדרוש, יאפשר לנו להניח בניין שיחזיק מעמד עוד הרבה מאוד זמן.

עוד על קידוח כלונסאות, במאמר שכתבנו.

מדוע אנחנו צריכים לבצע קידוח כלונסאות?

כאמור, בניין הוא מבנה הנדסי, כבד, שצריך לעמוד בחוץ, מול פגעי מזג האוויר ללא שום תנועה. אם נחשוב על עץ בלי שורשים, כולנו נבין מיד כי העץ הזה לא יצליח להחזיק מעמד לאורך זמן. קידוח כלונסאות זה האופן בו אנחנו יכולים מאין 'לטעת שורשים' עבור המבנה שלנו. זו הדרך שלנו לאפשר למבנה שלנו, אותו אנחנו בונים במסירות, את הבסיס הדרוש כדי שזה יחזיק מעמד לאורך הזמן.

קידוח כלונסאות נעשה לאורך כל העת המודרנית. אלא שהיום, לאור ההבנות החדשות בתחומי ההנדסה והבנייה, אנחנו מדברים על הצורך שלנו, בתור אנשי מקצוע, לשכלל את היכולות שלנו, להביא מיכשור מתקדם ולייצר קרקע פוריה לבניה ענפה של בניינים גבוהים, רבי קומות, עמידים לרוח, לגשם, לכל מה שעלול לבוא.

קידוח כלונסאות הוא לא ביצוע של אותה הפעולה בכל פעם מחדש

האדם התרחק מהקרקע במידה כזו שקשה לנו, בתור אלו הגרים בערים צפופות, לחשוב על כך שלפני הכל, הייתה כאן פשוט אדמה. קידוח כלונסאות הוא תהליך מורכב לא רק ברמה ההנדסאית. מדובר כאן על מערך שלם הנשען בין היתר על טופוגרפים, על גאולוגים ועוד.

המטרה היא לייצר מערכת תמיכה המתאימה לכל סוג אדמה. למשל, קידוח כלונסאות באדמת החול הרכה של המרכז תיראה אחרת מאשר קידוח כלונסאות באדמת הגיר הקשה של הרי ירושלים. המטרה היא להביא את המיכשור שיעזור לנו כמובן לייצר את הפעולה. אבל על האסטרטגיה חושבים בני האדם.

רק ידע והיכרות מעמיקה עם השטח תאפשר לנו להבין לעומק מה הפעולות הדרושות בכל פעם מחדש .רק אנשי מקצוע מעולים יכולים להבטיח כי המבנה אותו אתם בונים ישאר אתכם לאורך זמן.

אנחנו כאן. אנשי המקצוע הטובים בתחום לצידנו. אנחנו מאמינים כי על ידי שימוש במכשירים מתקדמים, ידע רחב והבנה מתקדמת ניתן לעשות הכל.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!