ניקיון דירות בזול

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

 

סוף סוף הגיע הזמן, מצאתם לכם אחלה של עבודה, התחלתם לפתח קריירה, וכמובן שיחד עם זה עולה המחשבה שהגיע הזמן להיפרד מההורים, ולמצוא לעצמיכם מקום מגורים פרטי ונחמד.

אך כשכבר מתחילים לגור לבד, שמים לב שלצד הפיתוח של הקריירה, לא נשאר הרבה זמן לנהל את הבית, ולהחזיק אותו במצב ביתי, חמים, ועיקר – נקי.

אל דאגה אתם לא היחידים. אנשי קריירה רבים מתמודדים עם הבעיה הזו, ובמיוחד בשבילם ובשבילכם קיימות חברות המעניקות שירותי ניקיון דירות בזול, שיחד איתם בעסקה תוכלו לרכוש מהם שירותי הרחקת יונים במחיר מבצע, במקרה וכמו אצל רובינו, היונים החליטו לתקוף את הכביסה שלכם לעיתים קרובות למדיי.

 

מה חברת ניקיון תעשה בשבילכם בביתכם?

חברת ניקיון כמובן לא תעשה בשבילכם כלים וכביסה(למרות שכמה שהיה נחמד שכן!), אבל העובדים יעזרו לכם בפעולות אחזקה, שאין צורך לבצע לעיתים תקופות מדיי, של יותר מפעם בחודש, אך בכל זאת חשוב לבצע אותן.

  • שטיפה גנרלית – נכון שאתם מסתדרים לבדכם בדרך כלל, עם העברת סחבה בבית. אך מדי פעם יש לנקות גם את ההצטברויות מתחת לספות, מיטות, תנור, מקרר וכו'. על מנת שלא להרגיש כמו עובד סבלות, השתמשו בשירותיהם של עובדי אביב ניקיון שירותי ניקיון מבריקים, אשר יעשו את כל העבודה הקשה.
  • ניקיון שטיחים וספות – בוודאי אתם מכירים כמה מעצבן לנקות שטיח מהלכלוך, מהחול, ואם יש לכם גם חיית מחמד, אז ניקיון פרווה הופך להיות סיוט. וגם הספות צריכות ניקוי מדי פעם מפירורים, אבק, ואותה הפרווה. הודות לשירותי הניקיון, לא תצטרכו להתעסק בשגרה המייאשת הזו.
  • ניקיון חלונות, ארונות מטבח, מקררים – בקצרה, כל העבודות הקשות והארוכות, שאף פעם אין לנו מספיק זמן וכח רצון בשבילן.
  • הרחקת יונים ומזיקים אחרים – כמו שנאמר לעיל, חברות ניקיון נוהגות לכלול בתוך שירותיהן גם הדברת מזיקים ויונים, לפעמים במחיר נמוך, ולפעמים גם בחינם.

 

טיפים לשמירה על בית נקי

על מנת שלא להשתמש בשירותי ניקיון דירות בזול לעיתים קבות מדיי, ישנם מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על בית נקי לאורך זמן.

  • חלקו את הניקיון לפרקים של 20 דק' בכל יום. שימו לכם שעון עצר, ובזמן הזה התעסקו רק בניקיון, והתמקדו בכל פעם רק בדבר אחד באותו זמן.
  • הקפידו להוריד נעליים בכניסה לבית, ולא להכניס לכלוך וחיידקים מן הרחוב.
  • השתמשו במדיח כלים. הוא גם יחסוך לכם את זמן השטיפה, וגם יבזבז לכם פי 2 פחות מים מאשר בשטיפה ידנית.
  • הקפידו לבדוק את המוצרים במקרר לעיתים תקופות, לזרוק מה שמתקלקל לפני שהוא מתחיל לאבד צורה, ולהשתמש כמה שיותר בסלסלאות וקונטיינרים לאחסון נכון ולסדר במקרר.
  • כסו את הכיריים ברדיד אלומיניום, או בתבניות אלומיניום מוכנות שנמכרות בחנויות, על מנת לחסוך ניקיון של כיריים, ורק להחליף מדיי פעם את רדיד האלומיניום.
  • רכשו רשת נגד יונים להרחקת יונים ממסתור הכביסה.

 

בטח שאפשר להסתדר לבד

לסיכום, ראינו שאפשר להסתדר מצויין גם בלי לחכות לכך שאמא תדאג לערוך סדר בבית. עם קצת סדר וארגון מהצד שלנו, ועם קצת עזרה מדי פעם של שירותי ניקיון דירות בזול, נוכל לשמור על בית נקי ומצוחצח, ולא נאלץ להתגורר בדירת רווקים אפלה. וכדי שהיונים שמקננות במסתור הכביסה שלנו לא יורידו לנו מהאושר הקטן הזה, נשתמש גם בשירותי הרחקת יונים, שנקבל ביחד עם שירותי הניקיון בזיל הזול.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!