ניקוי ספות בזול

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כידוע, ספות הן מוקד לצבירת כתמים. במיוחד שיש ילדים קטנים בבית. ואם אתם גם בעלים מאושרים של חתול או כלב, או שניהם, אז על פי כמה וכמה. במקרה כזה אתם בטח ובטח מכירים מה זה כתמים של מיץ, דשא, בוץ, קטשופ, פיפי וכו על הספות והשטיחים.

אז מה בעצם עושים כדי לצאת מהלולאה של התאבלות על כל כתם חדש שאי אפשר להוציא, ועל החפצים ההופכים לאיטם למנומרים בכל מיני צבעים? צריך להתחיל מפעולות מניעה, אך אם הכתמים כבר הופיעו, ישנן דרכים לניקוי ספות זול, בין אם ניקוי עצמי, ובין אם פניה לחברת ניקיון המציעה ניקוי ספות בזול, בשילוב של ניקוי שטיחים בזול, למקרה שאיזה כתם הגיע גם לשטיח שלכם.

 

פעולות מניעה להופעת הכתמים

כדי למנוע היווצרות כתמים על הספות והשטיחים, יש להנחיל הרגלי משמעת בתוך הבית.

ראשית כל, אין לאפשר לאכול אוכל בסלון, בשביל זה קיימת פינת אוכל, ואוכלים רק שם. גם כדי לשתות, אפשר ללכת שניה למטבח, לסיים את השתיה, ולחזור לטלוויזיה.

כמו כן, לא מטיילים בנעלי חוץ בתוך הבית, אלא משתמשים לשם כך בנעלי בית. אגב, הרגל זה לא רק ימנע כתמים, אלא גם יחסוך הכנסת חיידקים הביתה. 

יתר על כן, יש להימנע מלעסוק בפעילויות יצירה וגם בעבודות משרדיות בסלון. למען הדברים הללו יש פינות עבודה.

מאוד מומלץ להרגיל את חיות הבית שאין לעלות על ספות ומיטות. לא רק שזה יחסוך לכם כתמים ופרווה על הריהוט, זה גם ימנע העברת חיידקים מבעלי-החיים.

בכל אופן, אי אפשר להיזהר בלי סוף, ולמקרה שאיזה כתם סורר בכל זאת יצליח להופיע, ישנם תכשירים דוחי כתמים, כגון ‏NeverWet  וAntiStain, אשר יתרמו למערך ההגנה.

אם כל המאמצים בכל זאת לא צלחו, תמיד אפשר למצוא שירותי ניקוי ספות בזול. ועל הדרך, אם יש צורך, לרכוש שירותי ניקוי שטיחים בזול מאותה החברה.

 

טיפול בסוגי כתמים שונים

במקרה ובכל זאת קרה שהספה ספגה לעצמה לכלוך כלשהו, אל דאגה, כולנו טועים. ישנן דרכים לטפל בכל סוג של כתם בהתאם. לפני שמתחילים לחפש באינטרנט ניקוי ספות בזול, יש כמה דרכים להעניק טיפול התחלתי לכתם:

  • עבור כתם יין אדום, השתמשו במלח לספיחת הנוזל, ובחומר להסרת כתמים.
  • עבור כתם דיו, פזרו אבקת סודה לשתיה, השאירו כשעה, ולאחר מכן נקו עם תמיסה של מים, חומץ ואבקת כביסה. כמו כן, ניתן לנקות גם עם אלכוהול.
  • עבור הסרת מסטיק שנדבק, יש להצמיד שקית קרח, ולהחזיק עד שהמסטיק יתקשה. לאחר מכן הוא יתקלף בקלות.
  • להסרת בוץ, יש להמתין שהבוץ יתייבש, ולאחר מכן לקרצף אותו עד שיתפורר.
  • כתמי דשא ושתן ניתנים להבסה על ידי תכשירי אינזימים.
  • אם טפטף לכם נר, עזרו לשעווה להתייבש, וגרדו אותה.
  • קפה  ושוקולד ניתן לנגב במעט מים קרים. מיץ נגבו עם מים רותחים או חמים – תלוי ברגישות הבד.
  • על קטשופ השאירו מעט נוזל כביסה למספר דקות. לאחר מכן נגבו עם חומץ לבן. ולבסוף עם מסיר כתמים.

חשוב לציין כי לפני השימוש בכל חומר לעיל, חשוב לנסות אותו בפינה נסתרת, ולבדוק את תגובת הבד. ובסופו של דבר, יש לפנות לשירותי ניקוי ספות בזול, על מנת להשלים את הניקיון, ולשירותי ניקוי שטיחים בזול, במידה והבעיה קרתה לשטיח.

 

להנות משני העולמות

כמו שהבנו, בית מלא בילדים ובחיות מחמד שלא סובל מבעיית כתמים, זה לא משהו דימיוני, וניתן להשיג זאת על ידי שמירה על משמעת, ידע נכון בטיפול בסוגי הכתמים, ובמקרה הגרוע ביותר, שמירה על קור רוח וחיוג לשירותי ניקוי ספות בזול, והזמנה מהם גם שירותי ניקוי שטיחים בזול, כדי שכבר ינקו גם על הדרך את השטיחים מהפרווה ומאיזה כתם ישן של קטשופ.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!