ממונה בטיחות בבניית בית פרטי: האם כדאי?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בונים בית פרטי? אין ספק שמדובר בתקופה המרגשת של החיים שלכם. אז על מנת לצלוח את הפרויקט בשלום ושכל העובדים יחזרו הביתה בשלום, אנו ממליצים לכם למנות ממונה על הבטיחות בפרויקט.

למה צריך ממונה בטיחות בבית פרטי?

אם נתייחס להיבט הבטיחות והחשיבות שלו בכל הקשור לעבודות בנייה, אין כל הבדל בין אתר בנייה של בניין משותף ובין אתר בנייה של בית פרטי. סביבת העבודה של הבית הפרטי נחשבת ומתפקדת כאתר בנייה לכל דבר.

באתר הבנייה הזה עוברים עשרות עובדים בכל יום, משאיות לפינוי, מנופים, בעלי מקצוע ובעצם מה לא. בתוך כך, נולד הצורך בדמות מקצועית שתהיה אחראית על כל נושא הבטיחות במתחם, תרכז אותו וגם תיקח אחריות על תאונות שמתרחשות במתחם.

עדין מתלבטים לגבי החשיבות של הממונה על הבטיחות? רק לסבר את האוזן, בשנת 2019 נהרגו 40 עובדים במהלך עבודתם בפרויקט בניין, כך שנושא הבטיחות הוא חשוב ביותר ואין להקל דעת לגביו.

ממונה בטיחות לבניית בית פרטי

נפתח בזה שמי שאמור למנות את הממונה על הבטיחות הוא הקבלן המבצע של הפרויקט. קבלן בנייה שלא ממנה איש מקצוע שאמון על הבטיחות פשוט עובר על החוק.

תפקידו של הממונה על הבטיחות הוא להיות אמון על תחום הבטיחות באתר, פשוטו כמשמעו. עליו לוודא שכל העבודות מתבצעות על פי הוראות הבטיחות, לוודא שכל המכשור באתר עומד בתקן, להכין תיק בטיחות ולהקפיד על כך שהעובדים עוברים הדרכות בטיחות בתחום העיסוק שלהם.

להדרכות הבטיחות יש חשיבות מכרעת בכל הקשור לצליחת הפרויקט בשלום. מטרת ההדרכות הללו היא להוציא את העובדים בפרויקט משגרת היום שלהם ולגרום להם להבין שבכל רגע נתון הם חשופים לסכנות שעלולות לפגוע בהם.

בין אם מדובר בעבודה בגובה, חשיפה לאש, חשמל או עבודה עם מכשור שיכול לגרום לפציעות, מטרת ההדרכות הללו היא להכשיר את העובדים ולתת להם את הכלים המתאימים על מנת להתמודד עם הסיטואציות השונות.

כך תבחרו ממונה בטיחות לבית פרטי

לפני שאתם ממהרים להתקשר לממונה הבטיחות הראשון שעולה לכם בגוגל, אנו ממליצים לכם לתת את מרב תשומת הלב לטיפים הבאים.

ראשית, בחרו ממונה בטיחות שיש לו ניסיון רב שנים בתחום בכלל, ובתחום הבתים הפרטיים בפרט. אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברה מנוסה ומקצועית, כמו אילן זדה – שירותי בטיחות בעבודה.

נסו לחפש המלצות על ממונה הבטיחות ובקשו ממנו להפנות אתכם ללקוחות בתים פרטיים שהוא עבד אצלם. כך תוכלו לדעת שמדובר באיש מקצוע רציני שאתם יכולים לסמוך עליו ולצאת לדרך ארוכה איתו.

לפני שאתם ממהרים לשכור את שירותיו, ודאו שהוא מחזיק בהשכלה מתאימה ועבר את ההכשרות הנדרשות בחוק. ממונה בטיחות מחויב לעבור לימודי ממונה בטיחות.

בנוסף, לאור העובדה שהנהלים והתקנים משתנים כל הזמן, עליו לעבור השתלמויות מקצועיות שישאירו אותו מעודכן כל העת.

לפרטים היכנסו לאתר – https://ilanzada.co.il/

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!