ממונה בטיחות בבניה – כל מה שצריך לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

יש לא מעט אינפורמציה שחשוב שתדעו על ממונה בטיחות בבניה. כל מי שמגיע מתוך ענף הבנייה יכול להגיד כי מדובר על איש המקצוע הכי חשוב בכל פרויקט. המיומנות והניסיון של אותו ממונה בטיחות, יהיו אלה שיכולים להציל את חייהם של העובדים ושל עוברי אורח. רגע לפני שאתם פונים לחברת Prosafe safety על מנת לשכור ממונה בטיחות לפרויקט שלכם. יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת, ומוטב כי תכירו אותם מוקדם ככל האפשר.

 

מי רשאי לעבוד בתור ממונה בטיחות בבניה?

מיותר לציין כי לא כולם יכולים להיות ממוני בטיחות. ממונה בטיחות זה התפקיד הכי חשוב בכל פרויקט בניה, וכך בדיוק אתם צריכים להתייחס אליו. מי שיכול לעסוק בתור ממונה בטיחות בזמן בניה הוא איש מקצוע אשר הוסמך לכך. ממוני בטיחות נדרשים לעבור קורסים רבים על מנת להגיע עם הידע הנדרש בתחום הבטיחות. לכן מראש לפני שאתם פונים לממונה בטיחות כזה או אחר, תבחנו היטב את ההכשרה שהוא עבר. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם לא שוכרים חתול בשק.

 

מאיזה שלב משלבים ממונה בטיחות?

לא אמורות להיות לכם ספקות, ממוני בטיחות בבניה אמורים להשתלב כבר מהרגע הראשון. הרי בזמן בניה הסיכון הוא רב, והוא קיים כבר מהרגע הראשון. ברגע שיש ממונה בטיחות המתמחה בבניה, הוא ידע מה הוא צריך לבדוק בכל רגע נתון. אין סיבה שתתמהמהו עם הבחירה, כי בסוף תמצאו את עצמכם מצטערים על כך. יש לכם אחריות על העובדים, על רוכשי דירות ועל כל מי שנמצא בסמוך לאתר הבנייה. חובה עליכם לפנות לשירותי ממונה בטיחות בבניה מוקדם ככל האפשר על מנת למנוע סכנה.

 

כמה שעות מועסק ממונה בטיחות בבניה?

בתור האחראים על הפרויקט, בוודאי תרצו לדעת מהו היקף שעות העבודה של ממונה בטיחות. חשוב להדגיש כי בבניה הצורך בממונה בטיחות הוא חשוב, ולכן גם היקף שעות העבודה יהיה משמעותי. כל זאת בהשוואה לממוני בטיחות בתחומים אחרים, שם היקף השעות עשוי להיות מופחת. את הקביעה הסופית ניתן לבצע על פי עיון בטבלת חישוב נקודות של מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית. לאחר שתעיינו בטבלה, תוכלו להבין מהו היקף השעות המומלץ. אך אם לדעתכם הסכנה היא גבוהה, מוטב כי יהיה ממונה בטיחות שיעבוד מסביב לשעון.

 

האם כל ממונה בטיחות יכול לשמור על הבטיחות בבניה? 

התשובה היא חד משמעית שלא, יש ממוני בטיחות שעוברים הסמכות ייעודיות על מנת להיות ממוני בטיחות בבניה. כמו שאמרנו אסור לכם לזלזל בבחירת ממונה הבטיחות לפרויקט שבו אתם נמצאים. ההמלצה היא שתמצאו איש מקצוע שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. לכן מראש תחפשו אחר ממונה בטיחות אשר הוכשר לשמור על הבטיחות בזמן בניה. הרי הצורך בבניה הוא צורך שונה בהשוואה לצורך במקצועות אחרים. כך שמוטב שאם כבר תפנו לממונה בטיחות שהוא יהיה אחד כזה שתוכלו לסמוך עליו.

 

Prosafe safety – תחסכו לכם כאבי ראש

רוצים להתחיל פרויקט בניה, אך אין לכם מאיפה להתחיל בכל מה שקשור לממונה בטיחות? אין סיבה שזה יעצור אתכם, ובטח שלא יגביל אתכם בהמשך הדרך. על מנת שתוכלו לחסוך לעצמכם כאבי ראש, כל מה שנדרש מכם לעשות זה לפנות אל חברת Prosafe safety. חברת פרוסייפ בטיחות מציעה למגוון הלקוחות שלה פתרונות ליווי וייעוץ בתחום הבטיחות והגיהות בזמן בניה. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים: שירותי ממונה בטיחות, הדרכות עובדים, כתיבת דו"חות בטיחות, ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!