מה חשוב לדעת לפני שמבצעים תיקון גגות רעפים

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אין דבר יפה יותר מגג רעפים לבית פרטי. רעפים אדומים מעניקים לכל בית מראה ייחודי, רומנטי וכמובן פסטורלי. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו כי תקלות בגג רעפים יכולות לגרום למצבים לא הכי נעימים כאשר המצב הנפוץ ביותר הוא טפטוף מים מהתקרה. טרם אתם מזמינים שירות תיקון גג רעפים, כדאי מאוד שתדעו מהם סוגי התקלות הנפוצות שבגינן יש צורך לתקן את הגג  ובמי כדאי לבחור עבור תיקון גגות מעין אלה.

תיקון בעיות נפוצות בגגות רעפים

גג רעפים הוא גג אשר חשוף למפגעים רבים. רעפים שבורים, סדקים ברוכבים או מרזבים סתומים מהווים רק חלק מהבעיות שעלולות להתרחש בגג זה. אם יש בעיה בגג רעפים ניתן להבחין בה בקלות ואין צורך בעין של גגן כדי להבחין בבעיה.

רעפים שבורים או רעפים סדוקים מהווים את אחת הסיבות המרכזיות ביותר לרטיבות בתוך הבית או נזילה ועל כן, אם אתם רואים שאחד מהרעפים בגג סדוקים או שבורים זה הזמן לתקן אותם. ישנם שני  סוגי רעפים ואופן התיקון של הרעף יהיה בהתאם לסוגו: תיקון גג רעפי בטון שמהווים רעפים ישנים ולכן יותר פגיעים ונוטים להישבר יהיה לרוב על ידי החלפת הרעפים השבורים בחדשים. רעפי חרס לעומתם הם רעפים מודרניים והם חזקים ועמידים יותר מרעפי בטון, אך אם הם בכל זאת נשברים בשל סיבות שונות, גם אותם יהיה צורך להחליף בחדשים.

בעיה נפוצה נוספת שיכולה להיות בגג רעפים היא בעיה במרזב. תפקידו של המרזב הוא לנקז את מי הגשמים מהגג של המבנה ובכך למנוע הצטברות של נוזלים בגג. אם המרזב נסתם, יש סיכוי גבוה שתיווצר לכם נזילה או הצפה בגג ובהתאם לכך, גם בבית. את המרזב יש לתקן בהתאם לסוגו. ניתן למצוא כיום מרזב פנימי או מרזב חיצוני כאשר את המרזב החיצוני יותר קל לתקן. לעיתים יהיה צורך להחליף את המרזב הקיים בחדש.

בעיה נפוצה נוספת בגג רעפים היא בעיה ברוכבים. הרוכב הוא רעף גדול אשר מחבר בין שני שיפועים בגג, אם הגג שלכם מכיל יותר משיפוע אחד מרבית הסיכויים שיש לכם רוכב. הרוכב ידוע ביכולת שלו לשמר על הגג ועל כן חשוב מאוד לוודא כי הוא תקין. אם החיבור שבין הרוכב לגג מתרופף, קיימת סכנה שתהיה רוח שתעיף אותו לחלוטין ממקומו ועל כן, יש לחזק את הרוכבים בכל פעם שהם רופפים ולהחליף אותם בעת הצורך.

האם כדאי לתקן גגות רעפים באופן עצמאי?

ההמלצה היא  לא לנסות לתקן את גג הרעפים שלכם באופן עצמאי. גם אם יש לכם ידע טכני בתחום זה, חשוב שתדעו שלא פעם יהיה צורך להחליף חלק קיים בחלק חדש וכיום ישנם חלקים שניתן להשיג רק אצל גגן מקצועי כגון: רעפי בטון. מעבר לכך, מדובר על גג שמורכב יותר לאטום וכן מורכב יותר לתקן ולכן, הן עבור איטום גגות מעין אלה והן עבור תיקון בעיות קיימות, מומלץ מאוד לבחור בגגן מקצועי העוסק בתיקון גגות באופן ספציפי, בדגש על גגות רעפים. תיקונים בגג רעפים דורשים ניסיון, מקצועיות וידע רחב היקף בתחום ובכדי שהתיקון יוכיח את עצמו כיעיל לאורך זמן, טרם אתם מזמינים גגן כדאי שתוודאו שמדובר על איש מקצוע שניתן לסמוך עליו.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!