מהם הדברים שיש לקחת בחשבון לפני שמזמינים אגרונום לסקר עצים

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כאשר מעוניינים לבנות בית, לאחר שקונים חלקה, ובה ישנם עצים מסוימים, הרבה פעמים ישנה חובת פיקוח חוקית שכוללת הזמנה של אגרונום שייטפל בעצים השונים שנמצאים בחלקה – לעיתים תהיה החובה לשמר כראוי את העצים שנמצאים על השטח ולעיתים ישנה החובה להעתיק את העצים.

על מנת להבין בדיוק האם ישנה חובה להתייחס אל העצים (באופן חוקי ורשמי) יש להזמין אגרונום שיערוך סקר עצים, תהליך שבו האגרונום, שהוא מדען שמתעסק בעצים, ועיבוד קרקעות מסווג את העצים השונים ובוחן האם ישנן חובות חוקיות מסוימות שקשורות לאופן העיבוד של העצים שנמצאים על החלקה.

למה יש לשים לב לפני שמזמינים אגרונום?

כאשר קונים חלקה באופן כללי ושמים לב שיש בה הרבה עצים – צריך לדעת שזה יכול להיות עסק שיעלה הרבה כסף. הזמנתו של אגרונום תהיה אומדן משמעותי לעלויות שבאות, אבל חייבים לדעת שהן שירותיו של האגרונום ובעיקר התהליכים השונים שיכולים להינקט על מנת לבנות על הקרקע יהיו יקרים ועלולים לקחת זמן.

אגרונום מומחה ומורשה

כאשר שוכרים את שירותיו של אגרונום לעניינים האלו, כדאי מאוד לשים לב שיש לו הרבה וותק עם סוגיות של סקר עצים ובדיקת עצים על חלקות שמותאמות לבנייה. המשמעות של זה היא היכרות עם החוקים הרלוונטיים, עם עלויות ועם לווי תהליכים מן הסוג הזה.

שכירה של אגרונום שמומחה לעניינים האלו ומנהל פרויקטים מן הסוג הזה הרבה זמן יכולה להבטיח שהדברים ייעשו באופן המהיר והמקצועי ביותר – דבר שחשוב במיוחד בשלב מקדמי של הקרקע שבו הזמן הוא משמעותי ביותר בתהליכי הבנייה.

במידה ושוכרים אגרונום שאיננו מתמחה בזה, הוא עלול לטעות, דבר שיכול לעלות לכדי עבירה על חוקי התכנון – דבר שלא מעוניינים בו. בעיות נוספות שעלולות להתעורר הן בעיות בצנרת בעקבות התנגשות עם שורשים של עצים או כל בעיה אחרת שטוואי השטח מרמז עליה ואגרונום מומחה ידע לזהות במהירות.

האגרונום גם יכול לייעץ כיצד להוסיף עצים מתאימים לשטח על מנת להעלות את השווי שלו ולייצר חוויה פסטורלית של פרדס – היעזרו בו.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!