מהו מטבח כפרי וכיצד תגיעו למראה המושלם?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

הוא חמים, נעים ומעלה אצלנו נוסטלגיה. מטבח כפרי הוא חלומם של ישראלים רבים. מהיכן סגנון העיצוב הזה מגיע וכיצד גם אתם תוכלו להשיג את המראה המושלם בבית שלכם? המשיכו אתנו.

העיצוב הכפרי מגיע, איך לא, מהכפר. אבל לא מהכפר שאנחנו מכירים היום אלא הוא לוקח אותנו מאות שנים אחורה, לתקופה בה העץ לא היה מהוקצע עד הסוף והידיות עוצבו והוכנו על ידי הנפח. המטבח הכפרי של פעם לא תמיד היה מושלם, לא תמיד מדויק והיו לו את החסרונות שלו. היום אנחנו לוקחים את האלמנטים הבולטים שמעוררים בנו נוסטלגיה ומביאים אותם לידי ביטוי בטכנולוגיה מתקדמת.

יחצ מודולר

שפע של חום ואהבה

אם יש דרך פשוטה להגדיר את עיצוב המטבח הכפרי הוא החום והאהבה. החיבור אליו הוא מידי, תודות לצבעים המזמינים והאלמנטים הקטנים שמרגשים בכל פעם מחדש. החומרים הטבעיים משתלבים בו בקלות ולצד העץ והברזל יכולים להיות ארונות זכוכית ובתוכם פתרונות אחסון מתקדמים.

המטבח הכפרי לא חייב להיות מסודר למשעי וזה אחד הדברים שהופך אותו לחמים. ספרי הבישול יכולים לעמוד על המדף, כלי הששת יוכלו להיות תלויים והתבלינים יקבלו מעמד משלהם. העשייה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה וזו מתחילה בשנייה שנכנסים למטבח.

כיום, את המטבח הכפרי-אירופאי הקלאסי וה"כבד", מחליף מטבח כפרי מודרני, שמתאים בדיוק לתקופה שלנו. האלמנטים המרכזיים נלקחים מההיסטוריה ולכן מעניקים לנו רומנטיות ונינוחות, אך היום אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ויוצרים מטבחים איכותיים, מעוצבים ונוחים.

יחצ מודולר

הדרך ליצירת מטבח מהחלומות

אם אתם נמשכים לעיצוב מטבח כפרי החלום יכול להפוך למציאות ובקלות. אתם יכולים לגשת לתוכנת "מודולית" שמחכה לכם כאן באתר, להכניס את מידות המטבח שלכם, להוסיף את כל היחידות הנדרשות במטבח ולאחר מכן לבדוק איך הוא ייראה בסגנון כפרי. בשלב האחרון תוכלו להתייעץ עם מעצב מטבחים מקצועי . עכשיו, בואו נבחן את הכללים המאפיינים את המטבח הכפרי ועל מה כדאי שתשימו דגש.

 

חומרים וצבעים

עיצוב מטבח כפרי מגיע תודות לשימוש בחומרים וצבעים מתאימים. החומרים בגוונים טבעיים הם המועדפים ואתם יכולים לשלב גם משטחי עץ, ארונות פתוחים ולהבליט את העץ. הצבעים המאפיינים את המטבח יהיו פסטליים ויתאימו לו השמנת, הצבע התכלת, הירקרק ואפילו האפור והחום.

נסו לחשוב מהם הצבעים שאתם אוהבים ושמעניקים לכם תחושת נינוחות. שימו לב, המטבח לא חייב להיות כולו בצבע אחיד ולעתים יחידה אחת בצבע שונה תעניק את המראה המושלם.

יחצ מודולר

חזיתות מעוטרות

בכל מה שנוגע לעיצוב מטבחים, השמיים הם הגבול. במטבח הכפרי חזיתות הארונות והדלתות יהיו מעוטרות ואתם יכולים לבחור בקווים ישרים או מעוגלים, בולטים או נסתרים. בנוסף, תרצו לשלב ידיות בולטות, מרשימות וגם כאן יעמדו לרשותכם אפשרויות רבות.

החזית של המטבח הכפרי משפיעה על העיצוב וכאן תמצאו שפע של עיצובי חזית. אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא את החזית המתאימה למטבח שלכם ותודות ל"מודולית" תוכלו להחליף בין חזיתות עד שתמצאו את האחת שתתאהבו בה וגם אם לא מצאתם, תמיד תוכלו לשלוח פניה למעצב ולבחור יחד את החזית המתאימה לטעמכם מרשימת החזיתות הרחבה שקיימת בחברה.

עדינות והפחתה בעומס

מטבח כפרי יהיה סלחן יחסית לבלגן ולדברים שנמצאים על השיש. אין שום בעיה להשאיר מדפים שיבליטו את ספרי הבישול ואפילו את כלי הבישול. עם זאת, אתם לא רוצים להעמיס על העין ולכן בעיצוב חשוב שתקפידו על הפחתה בעומס ותשאירו גם "חלל ריק".

האווירה של המטבח הכפרי צריכה להיות של מפגש נינוח. אתם יכולים ליצור זאת בעזרת תכנון נכון של המרחב ובכך שתשאירו לעצמכם מקום לזוז בו. היום ישנם שלל פתרונות טכנולוגיים ועיצוביים שמגדילים את שטחי האחסון, הופכים את העבודה במטבח לקלה יותר וכל זאת בלי להתפשר על הסגנון העיצובי.

אתר: www.modulr.co.il

מודולית: https://www.modulr.co.il/modulit

טל: 0733-744744

[email protected]

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!