כמה משלמים על דמי תיווך השכרת דירה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כשמעוניינים בדירה לשכירות, מחפשים את גודל הדירה הרצוי בסביבת המגורים שהיא האופטימלית עבורו השוכר.

דירות להשכרה

בכל מקום יש דירות להשכרה אך הנושא החשוב הוא איזו דירה מתאימה לכל משפחה. אם השוכר אמור להגיע בכל יום למקום העבודה שלו באמצעות הרכבת, הדבר הנוח ביותר הוא לחפש דירות להשכרה בקרית מוצקין ולהיות במרחק של הליכה קצרה מהבית לתחנת הרכבת. זוהי נוחות מקסימלית לכל אדם ללא צורך בנסיעה בתחבורה ציבורית, ברכב או באופניים עד תחנת הרכבת.

גודל הדירה הוא אקוטי ובהתאם למצב המשפחתי מחליטים מראש אם דירה בת שלושה חדרים תספיק למשפחה הקטנה, או המטרה היא לחפש דירה גדולה יותר כמו דירת חמישה חדרים, דירת גן או דירת פנטהאוז.

דמי תיווך עבור השכרת דירה

דמי תיווך שכירות משולמים בדרך כלל על ידי המשכיר, כיוון שהוא זה שפונה למשרד התיווך ומבקש שימצאו עבורו שוכרים שמעוניינים לגור בדירה שלו, אם הגודל והמיקום שלה מתאימים להם. לאחר מציאת השוכר והחתמתו על החוזה, יקבל המתווך מהמשכיר שכר טרחה שגובהו חודש אחד של שכירות בתוספת מע"מ.

ברוב המקרים השוכר אינו משלם דמי תיווך השכרה למעט בשני מקרים חריגים:

  • אם השוכר הוא זה שפנה למשרד התיווך וביקש שיחפשו עבורו דירה לצורך השכרה במיקום ספציפי ובגודל הנחוץ לו.
  • אם המתווך מודיע מראש שהוא גובה דמי תיווך הן מהמשכיר והן מהשוכר.
  • בשני המקרים הללו, המתווך יקבל שכר טרחה של חודש שכירות בתוספת מע"מ הן מהמשכיר והן מהשוכר, כלומר בסך הכול סכום שהוא שווה ערך לחודשיים שכירות בתוספת מע"מ.

השכרה של דירה עבור המשפחה

כאשר מוצאים בין דירות להשכרה בקרית מוצקין את הדירה המתאימה ביותר למגורים, דמי תיווך מקובלים שכירות הם של חודש אחד שכירות. מקובל לשלם סכום זה לאחר שהחוזה נחתם, השוכר משלם לבעל הנכס את העלויות על פי דרך התשלום שסוכמה וכך השוכר יכול להיכנס למגורים בנכס.

מכיוון שהבעלים של הנכס ביקש ממשרד התיווך שיחפשו עבורו שוכר מתוך רשימת הלקוחות שקיימת ברשותם והם מצאו את השוכר המתאים ביותר, בעל הנכס ישלם עבור עבודת התיווך.

חיפוש דירה להשכרה

שוכרים רבים שגרים כעת בקריות התרגלו לאורח החיים בהן ולכן כשהם מחפשים דירה אחרת, גדולה יותר או כאשר בעל הנכס מחליט למכור את הדירה, הם מעדיפים להישאר בסביבת המגורים שכבר התרגלו אליה. במיוחד אם מדובר במשפחה והילדים רשומים לגני ילדים ולבתי ספר בשכונה ואין כל רצון להניע אותם ולעבור לשכונה אחרת כדי לא ליצור מעברים מיותרים בין המסגרות החינוכיות.

רבים מעדיפים לחפש בין דירות להשכרה בקרית מוצקין לאור היתרונות הרבים של עיר זו. לאחר מציאת הנכס, דמי תיווך השכרה יחולו על בעל הנכס שחיפש שוכרים.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!