חיפוי פח אלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

חיפוי פח אלומיניום מהווה בשנים האחרונות דבר חשוב מאוד בכל עסק ובכל בית פרטי. באמצעות חיפוי מעין זה ניתן לשדרג את המראה של כל מבנה בצורה משמעותית ולעצב בצורה שונה, בהתאם לצרכים העומדים על הפרק. חיפוי אלומיניום מיושם כיום במרבית המבנים אשר כוללים בין היתר: פרקי תעשייה, מסחר ושירותים שונים. מטרתו  היא לאחד את חזית המבנה ולהעניק לכל מבנה מראה אסתטי ונעים לעין. אם  אתם מעוניינים לשפץ את העסק שלכם או הבית שלכם, חיפוי פח אלומיניום בגווני עץ או בגוונים שונים מהווה את הבחירה הנכונה עבורכם.

 

מהו חיפוי פח אלומיניום?

חיפוי קירות בפח אלומיניום הוא חיפוי אשר מתבצע בקירות מבנה הן מבפנים והן מבחוץ. לוחות פח מוזמנים בהתאמה אישית בהתאם למבנה וכאשר הם מוצמדים לקירות הם יוצרים מראה אחיד לקיר גם מבפנים וגם מבחוץ.

אם הקיר עקום, החיפוי המדובר יכול ליישר את הקיר וכך למעשה מדובר בשדרוג של ממש לקיר. מעבר לכך, החיפוי המדובר מאפשר ניקוי יסודי, נוח ויעיל יותר של הקיר מבלי להשקיע מאמץ מיותר, מניעת הצטברות לכלוך ואבק על הקירות ובד בבד גם מראה דקורטיבי, אופנתי וייחודי.

החיפוי מיישר את הקיר ואם מדובר על קירות עקומים מדובר בשדרוג רציני לקירות המבנה, הם מאפשרים ניקוי יסודי לעומק, נוח ויעיל מבלי להשקיע מאמצים מיותרים. מניעת הצטברות לכלוך ואבק על הקירות, וכן מראה יפה ומעוצב אשר מקנה למבנה מראה מעודכן ואופנתי.

 

כיצד מתקינים חיפוי פח אלומיניום?

התקנה של חיפוי מעין זה בנויה מכמה שלבים: כאשר מדובר על חיפוי של שטח גדול כגון: קיר חיצוני של מבנה ציבורי או מסחרי, יש צורך ראשית כל לבחור את סוג החיפוי מתוך מגוון גדול של סוגי מרקמים וגוונים.  לאחר מכן יש  לבחור את צורת החיתוך של לוחות האלומיניום כאשר ניתן לחתוך אותם לקורות ארוכות או ריבועים קטנים וכן יש לבחור את הכמות הרצויה של לוחות האלומיניום ורמת הגימור הרצויה. חשוב מאוד שאת עבודת ההתקנה יבצעו רק אנשי מקצוע שמתמחים בתחום זה ויודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

היתרונות של אלומיניום בחיפוי קירות

לאלומיניום יש יתרונות רבים על פני חומרים אחרים. ראשית כל, מדובר על חומר קל משקל אשר שקל ונוח לעבוד אתו. מעבר לכך, מדובר על חומר גמיש המאפשר ליצור כל דבר לרבות פרופילים מסוימים, חריטה או כל דגם שנדרש. עם האלומיניום ניתן להשיג רמת גימור גבוהה אשר מעניקה מראה אחיד לקירות שמחפים וכן גם יוצרת מראה אסתטי ודקורטיבי. השימוש בחומר המדובר מאפשרת לתחזק את הקירות בצורה נוחה ואיכותית שכן, קל ונוח להסיר מהם אבק ולכלוך. מעבר לכך, יתרון גדול נוסף הוא החומר הזול של האלומיניום שהופך אותו כדאי ומשתלם מאוד עבור חיפוי קירות.

מעבר לכך, האלומיניום יכול להחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך שנים רבות מבלי להיפגע או להינזק ועל כן, השימוש דווקא בו מבטיח לכם קירות איכותיים ותקינים הן בתוך המבנה והן מחוץ למבנה, שנים ארוכות.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!