החלפת צילינדר לבית חדש – ולמה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שירותיו של מנעולן מסתכמים במילה אחת – החלפת צילינדר. רוב הקריאות החוזרות של מנעולן הם – החלפת מנעולים, פריצת דלתות, והתעסקות עם צילינדרים. מתכננים להיכנס לבית חדש? תרצו לדעת מהי הסיבה שגורמת להרבה דיירים חדשים להחליף צילינדר איך שהם נכנסים לדירה.

הסיבה שאתם חייבים להחליף צילינדר בבית החדש

בשכונות חדשות, בסביבות שנראות יוקרתיות, שיעור הפריצות מאוד גבוהה. לרוב, רכישת בניין חדש באמצעות משכנתא או באמצעות הון עצמי תהיה בשכונות טובות, די חדשות, וכאלה שאחוזי הפריצה עולים על 5% ומעלה. מהסיבה הזאת, אנחנו חייבים להחליף את מנעול הצילינדר כמה שיותר מהר. במיוחד, ובעקבות גל פריצות שהיה קיים בעבר אצל דיירים אחרים באותו הבניין. לדוגמא: בכפר סבא, בשכונת הדרים, גל הפריצות עמד על 8% בשנת 2018. זאת אומרת, בהערכה גסה בלי חישובים – בכל שנה היו קיימים מעל 5 מקרי פריצה ברוב בנייני השכונות החדשות.

מהם הסיכונים שיכולים לקרות במידה ולא נעשה זאת?

מעוניינים לחסוך כסף כי הוצאתם יותר מידי? זה מאוד לגיטימי, במיוחד בקניה או רכישת דירה חדשה. אבל זכרו – ישנם דברים שהם חשובים ופשוט אי אפשר לחסוך עליהם – כמו החלפת צילינדרים. אז מהם הסיכונים האפשריים שיכולים להתרחש אם לא נחליף את הצילינדר הישן? הנה כמה מהם:

  1. פריצות חוזרות – המנעול שלכם לא זז לשום מקום, בזה אין ספק. אבל לעומתו, המפתח כן. בעל הדירה, העביר את המפתח לידיים רבות כל כך, ועכב זאת יכולים להתרחש פריצות רבות. אותם האנשים שהחזיקו את המפתח, ייתכן שהוא כבר אבד או נגנב מדירתם, וכעת גנב יכול לבצע כניסה חדה לאזור הנוחות שלכם.
  2. גניבת ציוד יקר ערך – בעת הפריצה, הגנבים החכמים יהיו עשויים לגנוב חפצים יקרי ערך, חפצים רגשיים, וחפצים שעלו לא מעט כסף. חלק מהחפצים כבר לא מוצעים לקנייה, וייתכן שאתם עשויים לאבדם בקלות. החפצים שאתם יכולים לאבד עכב הגניבה הם: טלוויזיות, מכשירים חכמים, ואפילו סט של מוצרי האספנות שנמצאים אצלכם בארון.
  3. סיכוי לפגיעה מהפורץ – הפורץ עשוי לבצע את חבלותיו בזמן שאתם נמצאים בדירה. כאשר זה קורה, אתם עשויים להיחשף לאדם שיפגע בכם, שינסה לגנוב מכם בכוח, וכזה שאין לו מה להפסיד. בקיצור, שום דבר טוב לא יצא מזה.
  4. הפחד תמיד יהיה קיים בראש – אי שקט, דאגות, אי יציבות, והרבה מאוד דברים לא טובים. אלה הם התרחישים הרגשיים שיכולים להתעורר בזמן שאנחנו יודעים שמישהו מחזיק את מפתחות הבית. הביטחון עשוי להיפגע, השקט הנפשי עשוי להינזק, ושום דבר… לא יהיה טוב מזה. הפחד תמיד יהיה קיים בראש.

אלה הם ארבעת הסיבות שיכולות להוביל לדברים לא כל כך טובים. לכן, אנחנו ממליצים לכם באהבה רבה, ובכנות רבה, החליפו את הצילינדר והמנעול הקיים באחד חדש. בכל מקרה, הבחירה בידיים שלכם.

איך עושים את זה – איך מחליפים צילינדר

אם אף פעם לא התעסקתם עם דלתות, לא קדחתם בבית חורים, או צבעתם את החדרים, יהיה לכם מאוד קשה להתקין או לבחור צילינדר עבור הדלת הראשית בבית. מדובר בפעולה לא כך מסובכת, ועדיין מצריכה אדם בעל כישורים מסוימים. חדשות טובות, אתם לא לבד, באמצעות השקעה כספית של כמה מאות שקלים תוכלו להשכיר את שירותיו של מנעולן או הנדימן והוא כבר ידאג להתקין ולהחליף את הצילינדר הקיים.

עברתם לבניין חדש? באתר "המרכז הישראלי לבניה פרטית" תוכלו למצוא את כל המידע לדיירים חדשים – החל מספקים טובים ואמינים בישראל, ועד לטיפים מצוינים לדייר המתחיל. בכל שאלה, אתם מוזמנים למלאות את טופס יצירת הקשר ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!