החלפת ארונות חשמל לארונות פח

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בעבר, היו ארונות חשמל עשויי עץ. ואז, נעשה מעבר מארונות חשמל עשויי עץ – לארונות חשמל עשויי פח. והיום, ארון חשמל תקני, אמור להיות מיוצר מפח, בכל מקרה. למעשה, יש שיגידו – שהשימוש בארונות חשמל עשויי עץ, אינו מומלץ, ואסור על פי חוק. ארונות פח, אמורים להיות חזקים יותר, אטומים יותר ובטוחים יותר – ועל כן, סביר להניח שזו הסיבה שהתקנות מבקשות את התקנתם.

 

לבחור באיכות הנכונה

ועם זאת, ארונות פח אינם מושלמים, וגם כאן יש סטנדרטים טובים יותר, וגבוהים פחות. וגם פח יכול לפגוש את האויב שלו בשטח, או את הטורף הטבעי, מה שנקרא – באקולוגיה של ארונות הפח. כאשר ארון פח נפגע, מה שנפגע באופן ישיר – הוא דלתותיו. על כן, כאשר קורה להן משהו, מתבקש להחליף דלתות פח לארונות חשמל, ובמקרים מסוימים אף להזמין ארון חדש.

יש הרבה שאפשר להגיד על תיקון ארונות פח, אך זה לא הנושא – ועל כן נתמקד בהחלפת ארונות חשמל, לארונות פח – דהיינו, ארונות שטרם לכן לא היו עשויים מפח.

 

איכות של ארון פח

  • ועם זאת, מילה לגבי היתרונות של ארונות חשמל ממתכת או פח. ראשית כל, הדלתות שלהם, עשויות פח. והסיבה לכך – היא שפח הוא חומר גלם שעומד בתקן, תקן לייצור ארונות חשמל.
  • הפח איננו חומר גלם, אלא עיבוד למתכת. על כן, ארונות חשמל מפח, הם למעשה ארונות מתכת, עם דפנות מעובדות בתצורה של יריעת פח דקיקה.
  • יריעת הפח הזו אמנם דקיקה, אך אמורה להיות חזקה מספיק כדי להעניק את ההגנה המתבקשת – לארון עצמו.
  • מדוע משתמשים ביריעת פח, על פני, נגיד – עץ? ובכן, כאמור, בעבר היו עושים שימוש בחומרי עץ עבור ארונות חשמל, אלא שהדבר יכול להוביל לתקלות חשמל. הסיבה לכך, היא כי מים יכולים לחדור לארון חשמל, והעץ יכול להישרף, ושני הגורמים הללו – בתוספת למערכת חשמלית, יכולים ליצור תקלה בחשמל והתחשמלות.
  • ככל שארון החשמל אמור להיות חשוף ליותר "אלמנטים", לדוגמה – אם הוא יושב בחוץ, כך המתכת ממנו עשוי – תהא בעובי רב יותר, ויכולת האטימות שלו תהיה רבה יותר, גם כן. כך או כך – הארון אמור לעמוד בתקן, לא משנה איפה הוא נמצא, אמורה להיות לו הגנה ואיכות מספקת.

 

עמידות לשריפה

על כן, בהחלפת ארונות חשמל בארונות פח, ישנה אפשרות לתת מידה מרובה של עמידות בפני שריפה, שריפה שיכולה לקרות גם כדרך ניצוץ חשמל בארון חשמל עשוי עץ. ובכן, אם דלת עץ יכולה להתלקח, אזי שדלת פח לא תעשה כן.  גם במקרים של דליקה בתוך הארון – ארון פח יכיל אותה מבלי להישרף. או זו לפחות התיאוריה. למעשה, בארון פח, אפשר שתהיה רמה גבוהה של הרמטיות – ואז גם אם תהיה שריפה, ועשן, תהיה אפשרות שהעשן יצטבר בתוך ארון החשמל, יחנוק את האש ויגרום לכיבוי שלה.

יתרה מזאת, לארונות פח, יש מראה משלהם – ויש כאלו שיימצאו אותו מחמיא ומושך. ישנם יתרונות נוספים לארונות פח, וסיבות להשוואה ביניהם – ועם זאת, נסיים בזאת. ניתן ליצור עימנו קשר לפרטים נוספים.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!