הדרך להיות קבלן שיפוצים מצליח

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כל קבלן שיפוצים מצליח התחיל את דרכו למאטה, בין אם כקבלן שיפוצים עצמאי ובין אם כשכיר. לשני המסלולים יתרונות רבים אך מעל הכול – הניסיון הוא זה שיקבע את מסלול ההצלחה של הקבלן, כמו שאיפתו להתקדם. אז כיצד הופכים לקבלנים עצמאיים מצליחים ומה כדאי לדעת על המעבר מעוסק פטור למורדה או חברה בע"מ? כדאי להמשיך לקרוא.

להתחיל לעבוד אחרי הלימודים

מי שסיים את לימודיו והוא בעל ההכשרה המתאימה, יוכל להשתלב כשכיר ברשויות מקומיות או אצל יזמי נדל"ן. צבירת הניסיון ההתחלתי תהווה אבן דרך בהמשך בכל מה שנוגע להתנהלות מול העובדים השונים, מול הספקים ובהבנה המעשית כיצד אתר שיפוצים עובד. את ההבנה הזו ניתן לרכוש גם כשכירים אך גם כעצמאיים, תחילה בפרויקטים קטנים ולאחר מכן עם הזמן והניסיון שנצבר בפרויקטים גדולים יותר ויותר.

עוסק פטור לקבלנים בתחילת דרכם

כדאי לדעת שקבלנים שמבצעים שיפוצים קטנים לא חייבים לפעול עם רישיון. מהן עבודות בהיקף קטן? אלה יהיו עבודות שההיקף הכספי שלהן לא עולה על 90,471 לעבודה. בחילת הדרך קבלן יכול לפתוח עוסק פטור וליהנות מנוחות מול רשויות המס, גם מבחינת הפטור מתשלום מס הכנסה בתור עוסק פטור אך גם מבחינת ההתנהלות החשבונאית הפשוטה יחסית לעוסק המורשה.

עוסקים פטורים יכולים להרוויח עד 102,292 ₪ לשנה, מי שיעבור את הסכום הזה צריך להירשם כעוסק מורשה שמחייב התנהלות כלכלית אחרת. לעומת העוסק הפטור שמחויב בהגשת דו"ח רק אחת לשנה, העוסק המורשה חייב בהגשת דוחות אחת לחודשיים ולהכנת דו"ח מפורט כולל הוצאות והכנסות והחזרים עבור מע"מ. חברה בע"מ היא צורת התאגדות עם הפרדה משפטית בין הבעלים של החברה והישות העסקית שלה. התהליך מורכב יותר מפתיחת עוסק מורשה ומצריך את אישור רשם החברות תוך עמידה בתנאים רבים.

ההבדלים בין שכיר לעצמאי בעולם השיפוצים 

קבלן שנמצא בתחילת דרכו בעולם השיפוצים צריך לעשות מאמץ רב כדי להשיג לעצמו לקוחות פרטיים, לכן רבים מהם בוחרים קודם לעבוד תקופה קצרה כשכירים, לצבור ידע, ניסיון ושם, ואז לצאת לשוק העצמאי. בתחילת הדרך מומלץ לפתוח עוסק פטור וליהנות מההקלות השונות שהסטטוס מאפשר, לאחר מכן כדאי להתקדם אל עבר עוסק מורשה שגם נתפס בעיני אנשים כרציני יותר.

מומלץ לצבור ידע כל הזמן, לעבוד בעבודות קטנות ומזדמנות אצל קבלנים גדולים ולהכיר כמה שיותר בעלי מקצוע מתחומים שונים הקשורים לעולם השיפוצים. כדאי ליצור קשרים עם אדריכלים, יזמים ורשויות מקומיות וכמובן לצאת לדרך עם ארגז כלים משמעותי שיאפשר לספק שירות מקצועי ואיכותי שרק יגדל עם השנים. שמו של קבלן הולך לפניו כאשר הוא עומד בלוחות זמנים, בקיא בכל רזי המקצוע ובעל ניסיון מוכח.

להפוך לקבלן רשום

קבלנים שמוציאים רישיון רשום יכולים לשדרג באופן משמעותי את העסק שלהם וליהנות מיתרונות רבים. כדי להיות קבלן רשום בפנקס הקבלים ולקבל רישיון של קבלן יש להגיש בקשה לרשם הקבלנים שמעבירה את הבקשה לוועדה מקצועית. הוועדה בוחנת את ניסיון הקבלן ועל פי התנאים השונים מחליטה האם ואיזה רישיון היא מוציאה לו. ברגע שיש רישיון ניתן לגשת למכרזים ציבוריים ולגייס עובדים זרים, כמובן שהרישיון גם מספק עבורה מסוימת עבור לקוחת שמדובר בעסק יציב ורציני.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הוספת מרפסות לבניין
קבלן שיפוץ בניין

קבלן שיפוץ בניין הוא בעל המקצוע שמנהל את כל עבודות השיפוץ שמתבצעות בבניין. הקבלן אחראי על העסקת אנשי מקצוע בתחומים שונים והוא זה שלוקח אחריות

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!