הדברת פשפש המיטה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

פשפשי המיטה הם חרקים דיי עקשנים – אפשר להבחין בכך מיכולתם לגשת אל אנשים שישנים בתמימותם בשעות הלילה המאוחרות (או פשוט כאשר האור דיי חלש – הם לא אוהבים אור, או שאולי הם מזהים שכאשר יש אור יש אנשים ערים ומודעים למה שעוקץ אותם ויכולים להשכים להורגו) – תוך שלאחר העקיצה הם בורחים למחבואם. זה כמו לשחק מלחמה עם לוחמי גרילה – אי אפשר ליצור מפגש איתם, הם תוקפים ובורחים. ופשפשי המיטה – אוהבים לתקוף, כי הם ניזונים מכך – הם אוכלים את הדם של מארחיהם האנושיים, או הציפוריים. כי הם אוהבים הן בני אדם והן ציפורים, או לפחות חלק מהן.

אם מצא אותך פשפש, אל דאגה – יש באפשרותך לפנות את החדר מפניו וממשפחתו דרך אמצעי הדברה שונים. בכתבה זו נביא את השיטה של חימום החדר, ובאם נרצה פרטים נוספים ניתן יהיה לדבר עם חברינו בחברת מיכאל ובוריס הדברות – ייתכן שהם בהחלט יידעו כיצד לסייע.

הדברת פשפשי המיטה

בכל אופן – הדברה דרך טיפול בחום היא זו שמערבת את חימום החדר לטמפרטורה של כ-60 מעלות, ואף יותר מכך. יש אלו שעושים זאת על ידי פיזור חום בחדר ושימוש במתקני גז שמאפשרים את החימום הרב, באופן שמגיע להרבה מהפינות – ולאחר זמן מה של הפעולה הזו, לאחר שחדר מגיעה ליעד הטמפרטורות הרצוי (60 מעלות), המדביר יכול להיכנס עם חומרי הדברתו, שיכולים להיות אלו שנקראים סנטור. בכל אופן, המדביר עובר בקירות, בשידות, מגירות, בסיסי המיטה וכיוצא בזה. כך שאם זה נעשה נכון, ייתכן שכמות גבוהה מן הפשפשים פשוט נהרגה בפעולה והפסיקה מלהתקיים – אם כי ייתכנו סבבים נוספים כדי להשלים את המלאכה.

הכיצד ניתן להכין את החדר לפני הדברתם של פשפשי המיטה?

ראשית כל מומלץ להוציא מוצרי חשמל מהחדר כמו טלוויזיה, מחשבים, מכשירים חכמים וכיוצא בזה. לפנות את ארון הבגדים מהבגדים הנהדרים שאינם מכילים פרעושים שבו. את אותם בגדים מומלץ לחמם בכביסה חמה של 60 מעלות, או במייבש כסיה למשך כ-45 דקות, על פי המלצות מסוימות. ובאם לא ניתן לשים בכסיה, ניתן לשים במקפיא למשך כמה שעות – כיוון שטמפרטורות קיצוניות אמורות להרוג את הפשפשים.

ובאם רוצים להימנע מכל זה ניתן לשים את הבגדים בשקית סגורה בחדר החם, בעוד שמומלץ להשאיר כמה שפחות בגדים בו.

ובכן, זוהי פחות או יותר ההכנה לכדי טיפול "חדר-חם", הדברת פשפש המיטה – באם נרצה פרטים נוספים אולי ייטב להיוועץ עם בעל מקצוע. ניתן להשתמש בטיפול כדי לנקות חדרים נגועים, או שנחשדים כנגועים – כמו מיטות או ספות בחדרים ובמקומות אחרים. הטיפול אמור להרוג את כל שלבי התפתחותו של הפשפש – מביצים עד בוגרים. תלוי בכל מקרה והקשר. ייתכן שכל זה יספק כדי להשלים את המשימה, וייתכן שלא ואז יהיה צורך באמצעים אחרים – המשך מחקר מהנה ומוצלח, בהצלחה. תודה על קריאתך.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!