הדברת פשפשים מוצלחת

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

סוף  סוף נפתחו השמיים ונמל תעופה בן גוריון, איזה כיף! כמובן שחייבים להשתחרר אחרי כל כך הרבה זמן שהיינו סגורים בבית, בלי שום טיולים ובילויים. אז החלטתם לטוס ולבקר את פריז המהממת כל כך בתקופת האביב, ועצרתם ללון שם באיזו אכסניה לא יקרה, כדי שישאר יותר כסף לטיולים ולקניות.

ואז חוזרים הביתה, בהרגשה של סיפוק וחוויות, ולאחר כמה ימים, מסתבר שהקניות זה לא הדבר היחיד שהבאתם איתכם מפריז. אחרי שמספר פעמים אתם מתעוררים מלאים בעקיצות, מתגלה כי המזרון שלכם אירח משפחת פשפשים צרפתיים, שהחליטה להגיע איתכם לחופשה בישראל.

אז איך מגרשים את התיירים הלא רצויים מהמיטה שלכם? לשם כך אתם צריכים לפנות לחברה להדברת פשפשים מוצלחת, אשר תבצע אצלכם ריסוס נגד פשפשים, ולא תשאיר זכר לחוויה הלא נעימה הזו.

 

דרכים בהן הפשפש יכול להגיע למיטתכם

כדי להתמודד עם האוייב בצורה הנכונה, ולדעת להמנע מהמגע איתו, צריך לדעת מהיכן הוא מגיע, ופשפש המיטה יכול להגיע אליכם מהמקומות הבאים:

  1. יחד עם ילדיכם, אשר ערכו מסיבת פיג'מות בבית של אחד החברים.
  2. עם ריהוט שאספתם לאחר שמישהו עשה פינוי מהבית לכבוד פסח, או שקניתם או קיבלתם בתור יד שניה.
  3. לאחר ביקור באכסניות, מלונות וכדומה.
  4. עם חיילים, אשר ישנו בחדרים או אוהלים משותפים בבסיס.
  5. עם כל אדם שביקר בביתכם ובא במגע עם הרהיטים.

בכל המקרים המוזכרים, פשפש המיטה מגיע על גבי הבגדים או הכבודה של האנשים. כמובן שאי אפשר להמנע כלל מטיולים, אירוח חברים ולא לבוא במגע עם חיילים, אך ניתן למזער מגעים עם אנשים לא מוכרים בתוך הבית, כמו כן מומלץ גם לנקות לעיתים תקופות את הרהיטים והמזרונים, במיוחד לאחר ביקורי אורחים.

ואם בכל זאת הפשפש הצליח לחדור את ההגנה שלכם,  אין ברירה אלא לערוך ריסוס נגד פשפשים, על ידי שירותי הדברת פשפשים מוצלחת של חברת מרכז ההדברה הישראלי.

 

איך להפטר מהפשפשים?

כמובן שהדרך הטובה ביותר, היא מניעת המקרה. כדי להקדים תרופה למכה, תדאגו לפעול בצורה הבאה:

  • כאשר מגיעים למקום לינה זר, לבדוק את המיטה עם פנס, ולחפש סימנים לפשפשים ולביצים.
  • המנעו מלהניח כבודה על ריצפה במקומות שבהם יש תנועה רבה של אנשים, מהריצפה הכי קל לפשפשים להתפס על החפצים. כמו בעצם לפרעושים ולעוד דברים "נהדרים".
  • בידקו ונקו היטב ריהוט אשר רכשתם או קיבלתם לאחר שימוש של מישהו אחר.
  • בידקו היטב את הבגדים והחפצים שלכם כאשר חזרתם מלינה במקום זר. כבסו את הבגדים היטב ישר איך שאתם מגיעים לביתכם.

ואם הפשפשים בכל זאת החלו לעקוץ אתכם, כבו את המצעים בטמפרטורה גבוהה, שאבו את המזרון והמיטה עם שואב אבק, וכדי לחזק ולחתום את התוצאה, הזעיקו אנשי מקצוע מטעם חברה להדברת פשפשים מוצלחת, לביצוע ריסוס נגד פשפשים.

 

באנו לגרש את הפשפש!

לסיכום, גם אם נתקלתם בפשפש המיטה, אין צורך להתמרמר ולהרוס את כל החוויה של הטיול. צריך לנהוג בקור רוח, לשים אלוורה על העקיצות, לחייג להזמנת ריסוס נגד פשפשים ולשחרר את הבית מהמתקפה באמצעות הדברת פשפשים מוצלחת.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!