בנייה וחפירת מרתפים – למה כדאי לשים לב

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

חפירה מתחת לבית הפרטי, היא אכן עניין שיש לשקול בכובד ראש, ולבצע בעזרת אנשי המקצוע היסודיים ביותר. הרבה משפחות רוצות לחפור מרתף מתחת לבית, ובכך לשדרג ולהגדיל את הבית, מבלי לעבור לבית גדול יותר. מרתף יכול לשמש למגוון צרכים כמולמעין "זולה", מקום אירוח, מרתף יינות, חדר כושר ביתי, סטודיו, או אפילו מחסן שישמש לאחסון ציוד. מרגש ככל שיהיה הדבר, יש לקחת בחשבון מספר גורמים, ולשים לב שאנו מבצעים את התהליך כמו שצריך ושומרים על בטיחות מקסימלית. אז למה כדאי לשים לב כאשר נבנה ונחפור מרתף?

 

בטיחות מעל הכול

כאשר מדובר בבית הפרטי שלנו, בו גרה משפחתנו היקרה לנו מכל, אין ספק שלא נרצה לקחת סיכונים מיותרים. על הבנייה להיעשות בצורה בטיחותית ומוקפדת, על פי כל התקנים והנהלים. אין להקל ראש בנושא ויש לוודא כי כל התוכניות מאושרות, ושחומרי הגלם איתם נעבוד איכותיים. יש לוודא כי תכנית העבודה כוללת קידוחים לטובת ניקוז מי גשמים, ותשתית ביוב במרתף שכוללת משאבה טבולה.

 

תכנון מראש – עיצובי וכלכלי

מומלץ מאוד לתכנן סקיצות ותהליך עבודה מראש, לפני תחילת העבודה ולקחת בחשבון את תהליך החפירה, הגימור, והעיצוב. יש לקחת בחשבון כי גם לאחר בניית וחפירת מרתפים, תהיה הוצאה כספית נוספת של אבזור המקום, הובלת הרהיטים הרצויים, צביעה, הנחת קרמיקות או פרקט בעת הצורך, אבזור בגופי תאורה ומיזוג. יש לקחת כל זה בחשבון ולתכנן נכון את התהליך כדי להימנע מהפתעות ומהוצאות לא מתוכננות. הכינו רשימת ציוד של כלל הדברים אותם תרצו להעביר אל המרתף ובדקו כיצד תוכלו להוביל אותם באופן פשוט.

 

בחירה בבעל מקצוע מן השורה הראשונה

כמו שכבר ציינו מקודם, לא כדאי לקחת סיכונים ולשכור שירותים של בעל מקצוע שאינו מקצועי ורציני. כאשר נבצע חפירה מתחת לבית, כדאי להיעזר בבעל מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום, בעל התעודות הנדרשות, וכמובן מסביר פנים. יחסי אנוש הם אחד מן הדברים החשובים ביותר שיש לשים לב אליהם כאשר נבחר בעל מקצוע שיעבוד בביתנו לאורך תקופה, ויש לוודא כי בעל המקצוע הוא אדם בעל סבר פנים טובות, שנכון לענות על שאלות, ומשתף אתכם לאורך כל התהליך. בעל מקצוע רציני יבצע הכנה מקדימה איכותית והיקפית טרם בניית המרתף, ויתכנן תכנית עבודה מפורטת בשביל להימנע מהפתעות או חלילה נזקים. כמובן שנרצה לבחור בבעל המקצוע זול ביותר, אך יש לשים לב שבנוסף למחיר הוגן, בעל המקצוע יציע עבודה איכותית, שלא תגרור בעתיד הוצאות נוספות.

לסיכום, חברת בולדוזר פיתוח, תוכל להגשים לכם את החלום וליצור עבורכם את המרתף המושלם. בטיחותי, משפחתי, ועונה על צרכיכם. בולדוזר פיתוח ילוו אתכם מתחילתו ועד סופו של התהליך ויהיו נכונים לענות על כל שאלה ולפתור כל בעיה שתיתקלו בה בדרך.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!