איתור נזילות בבית פרטי – המדריך המלא!

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

נזילות בבתים פרטיים היא בעיה רצינית שאסור להתעלם ממנה, לא משנה בין אם אתם גרים בבית פרטי, בוילה או קוטג' דו משפחתי. מדוע? כל זאת ועוד על איתור נזילות במאמר הבא….

 

איך ניתן לזהות חשד לנזילה?

אם ראיתם סימני רטיבות על קירות או תקרות, עובש או לחות, ריח טחב, שלוליות פתאומיות ברצפה או בחצר, או חשבונות מים גבוהים בלתי מוסברים, אם הבחנתם באחד מהסימנים הללו, כנראה שיש לכם נזילה.

 

איתור נזילות מים ללא הרס

ברגע שתגלו נזילה בבית, זה יכול להיות מאוד לא נוח ובמקרים מסוימים מלחיץ – עם זאת, השלב הבא יהיה איתור הנזילה, ומי שלא מכיר את הטכנולוגיה החדשה יחשוב שהתהליך איתור נזילות מצריכים נזק לבית.

לכן, למי שלא יצא להזמין מאתר נזילות מים מקצועי בשנים האחרונות ישמח לגלות שכיום, הודות לטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, ניתן לאתר נזילות מבלי לגרום לנזק או להרס.

ציוד מתקדם וחדשני, כמו מצלמה טרמית, איתור בגז ועוד ציוד איתור מתקדם, יוכלו לזהות מקורות נזילה במהירות, מדויקת ויעילה, והשלב הבא יהיה לטפל בכך בצורה מקצועית, קפדנית ולהשאיר את הנזילה מאחורינו.

 

מה יכול לקרות בהיעדר טיפול נכון בנזילות?

עלולים להיגרם מספר מצבים:

  1. עלות המים תהיה גבוהה מהרגיל ויתכן שאף תקבלו התראה על כך מתאגיד המים.
  2. אדמת הקרקע של הבית נשחקת, וגם הקירות נשחקים.
  3. נזילה לא מטופלת יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך למבנה הבית וליסודות שלו.
  4. בזבוז רב ומיותר של מים.

 

מהן חלק מהטכנולוגיות המתקדמות בהן משתמשים בכדי לאתר נזילה?

  1. איתור נזילות במצלמה טרמית.
  2. מכשיר אקוסטי לאיתור נזילות.
  3. איתור נזילות מים בגז (במקרים של נזילות תת קרקעיות).
  4. בדיקת שעון לחץ מים דיגיטלי מתקדם.
  5. בדיקת הצפה באמצעות בלונים לאיתור נזילות ביוב או דלוחין.

 

במקרה של נזילה, חשוב למצוא מאתר נזילות מומחה שמבצע איתור נזילות גם בבתים פרטיים, ומשהו חשוב לא פחות למצוא מאתר נזילות שלא מבצע רק איתור נזילות אלא גם מבצע תיקון נזילות.

במצב שכזה היתרון עצום כי ניתן לאתר ולתקן נזילות במסגרת אחת: מאתר שיבצע איתור נזילות וימשיך לתקן אותן בהתאם לצורך, בדיוק רב יותר ובאחריות מלאה.

כשמדובר בבתים פרטיים לעומת דירות, העלויות עלולות להיות גבוהות יותר אם לא מטפלים בהן במהירות בזמן הנכון, שכן הנזק לבניין כתוצאה מנזילה הוא בלתי הפיך, וכבעל בית פרטי תצטרך לשאת בעלות של הנזילה ובנזקים הנלווים (הרי אין כאן רכוש משותף כמו בבניין).

איתור מוקדם של נזילות מונע נזקים עתידיים למבנים ולרכוש, וגם חוסך לדיירי הבית עוגמת נפש מיותרת כן שניתן לפתור בעיות אלו בצורה יעילה ומשמעותית.

במקרה כזה, שבו זיהיתם חשד לנזילה, מומלץ מאוד להזמין מאתר נזילות מומחה, כמו איתור נזילות משה שליו ,אשר מספק שירותי איתור נזילות ללא הרס ומדויק ב-100%.

כאשר מבצעים איתור נזילות ללא הרס משתמשים בטכנולוגיה לא פולשנית לאיתור נזילות בבתים פרטיים, ובכדי למנוע הרס מיותר, בין אם בתוך הבית ובין אם בגינות, במקרה של נזילות תת קרקעיות.

המאמר נכתב בשיתוף איתור נזילות משה שליו

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!