איך בוחרים קרמיקה למטבח בבית ובמשרד?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

קרמיקה למטבח

עומדים לבחור קרמיקות או חיפויי קירות למטבח? הכנו עבורכם כמה טיפים שאסור לפספס, במיוחד אם אתם לקראת הפרויקט של תכנון ועיצוב הבית מחדש. בואו נתחיל עם קרמיקות, חיפויים לקירות ומה שבין לבין. מה אני צריך לדעת לפני התקנת קרמיקות בבית?

התקנת קרמיקות בבית היא חלק מהתהליך המבורך והמיוחל של שיפוץ ועיצוב בבית, לו חיכיתם הרבה זמן. ואם חיכיתם הרבה זמן עד תחילת הפרויקט המיוחל, אז אתם תרצו שהוא יצלח על צדו הטוב ביותר, הכי מושלם ומיוחד. ולשם כך, אנחנו ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירת קרמיקה למטבח בבית. בואו נתחיל עם העניין של גווני הקרמיקה, האם מומלץ לבחור קרמיקה בהירה למטבח? אולי קרמיקות כהות למטבחים? הנה מידע מועיל, השורות הבאות עבורכם.

בחירת גוון הקרמיקה שתותקן במטבח שלכם

אמרו לכם שצבעים בהירים גורמים לחללים להרגיש גדולים יותר? אמרו לכם גם שגוונים כהים גורמים לחללים להרגיש קטנים מאשר שהם במציאות? ובכן, לא שיקרו לכם, לא במקרה הראשון ולא בשני. למעשה, נהוג ומקובל על ידי רוב האנשים לבחור קרמיקה בהירה לחלל המטבח.

בדומה לבחירת קרמיקה בהירה למטבח, יהיה חשוב גם לבחור קרמיקות בהירות לחדר הרחצה. כמובן ששום דבר מהנאמר כאן הוא אינו בגדר חובה, רק המלצות. וההמלצה שלנו היא כזו – גוונים בהירים משדרים סטריליות וניקיון. ומה אנשים רוצים לראות במטבחים? נכון, ניקיון וסטריליות.

בחירת קרמיקות למטבח על פי פרמטרים של גוון  

בחירת קרמיקות למטבח צריכה להיות מבוססת על בחירת הגוון של הקרמיקה, אך לא רק. מעבר לגוון של הקרמיקה, יהיה חשוב גם לבחור בסוג הקרמיקה הנכונה. בעוד שקרמיקות מסוימות יהיו מחוספסות מאוד ובעלות גבשושיות אפילו, קרמיקות אחרות יהיו חלקות לגמרי.

בבואכם לבחור קרמיקה למטבח, אנחנו נמליץ לכם גם לקחת בחשבון את מכשירי החשמל השונים שיש במטבח שלכם. בסופו של יום, מכשירי החשמל במטבח הם חלק ניכר ובלתי נפרד מהעיצוב הכללי שלו. אם למשל מכשירי החשמל הם כהים, יחמיא להם קרמיקה בהירה.

התקנת והחלפת קרמיקות במטבח – מה עוד חשוב לדעת?

אם אתם מעוניינים להיות נועזים, אתם יכולים לבחור בצבעים צבעוניים של קרמיקות למטבחים. בשורה התחתונה, הכול לחלוטין תלוי אך ורק ביצירתיות שלכם. אם אתם רוצים לבחור אפילו צבעים ירוקים וכחולים, מי יכול להגיד לכם אחרת?

וטיפ אחרון מאיתנו, אנחנו רוצים לדבר ממש בקצרה על נושא התקציב. אם החלפת הקרמיקה היא חלק משיפוץ כללי בבית, אנחנו ממליצים לכם לשמור בצד סכום מסוים מעבר לתקציב. סכום זה ישמש אתכם בעבור כל מיני מקרים בלתי מתואמים. לא פעם, מספיק שלפתע חסרות קרמיקות מסוימות, ודבר זה ייאלץ אתכם להכפיל את ההוצאה על קרמיקות אחרות. תשמרו בצד EXTRA תקציב עבור מקרי בלת"מ.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!