אחת ולתמיד: מה הדרך המומלצת לאיתור נזילות

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

נזילות בתוך הבית יכולות להיות כאב ראש גדול במיוחד, מכיוון שלא תמיד נוכל לזהות אותן בזמן והנזקים שיתגלו עד שנגלה את הנזילה, עלולים להיות גדולים ואפילו יקרים.
עד לפני כמה שנים מציאת נזילה או פיצוץ בצנרת הייתה יכולה לגרום לנזק גם לבית, החל משבירת קירות ושיפוץ מחדש ועד להסרת רצפות.
אך בשנים האחרונות התווספו כמה שיטות חדשות לגילוי נזילות ולאלו מכם שלא מכירים את השיטות החדשות, אנחנו ננסה לעשות לכם סדר בטכניקות המתחדשות וכמובן, מה היא הדרך המומלצת לאיתור נזילות.

איתור בגז

לפני שאתם נבהלים מהמילה גז שמופיעה בכותרת, אנחנו חייבים לציין כי השימוש בגז הינו דרך חדשה ומאושרת על ידי משרדי הממשלה השונים.
אז אחרי שהסרנו את החשש תנו לנו להציג בפניכם שיטה חדשה ומהפכנית, כל מה שיצטרך בעל המקצוע לעשות על מנת לאתר את הנזילה בביתכם על ידי גז, הוא בסך הכל החדרת גז העשוי 95 אחוז חנקן ו 5 אחוז חמצן. הגז מועבר דרך הצינורות ועל ידי מכשיר מיוחד הוא מסמן את איתור הנזילה וכך יכול בעל המקצוע להגיע אל התקלה במהירות וללא נזקים לקירות.
תוכלו למצוא איתור נזילות בפריסה ארצית גם מהסוג הזה, אצל כמעט כל חברה המתמחה בשירותי אינסטלציה כיום.


בדיקות לחץ וסאונד


חלק מהבדיקות לאיתור נזילות משתמשות בטכנולוגיות קיימות וחלקן נחשבות לחידושים, אפשר לראות זאת למשל בשימוש בלחץ על מנת לאתר את הנזילה.
בדיקה מהסוג הזו הזה נחשבת לאחת הבדיקות האמינות והמוכחות כיום בתחום, כאשר היא יכולה לבדוק בצורה מהירה את לחץ המים שעובר בצינורות ולדעת מהיכן המים גם דולפים.
בדיקה מהסוג הזה יכולה להתאים לבתים קטנים ולמפעלים.
תוכלו למצוא עוד איתור נזילות בפריסה ארצית אם תחפשו אחר בדיקת סאונד, זו נעשת לרוב בשטחים פתוחים ואזורי מסחר והיא מבוצעת על ידי מכשיר המבוסס על גלי קול אשר ממפה את תוואי השטח לגמרי ועוזר למצוא את הנזילה במהירות. 

צילום תרמי

אחד השינוים הגדולים שנכנסו אל תחום האינסטלציה הביתי הוא הצילום התרמי, צילום מהסוג הזה יכולה למפות חללים גדולים ולמצוא רטיבויות ונזילות בצורה מהירה וללא כל מאמץ או נגיעה פיזית בקירות או בצנרת.
הצילום התרמי נעשה על ידי מצלמה מיוחדת אשר ממפה את הטמפרטורה בקירות, כך היא יכולה לתאר לבעל המקצוע איפה הנזילות נמצאות, איפה ישנה רטיבות ועוד.
הבדיקה אומנם נחשבת למעט ארוכה יחסית, אך היא יכולה למפות את כל המבנה וגם את האזורים שקשה להגיע אליהם. איתר נזילות מהסוג הזה נמצא בפריסה ארצית אצל כמה חברות מובילות ונחשבת גם לדרך הבטוחה והאמינה ביותר בשנים האחרונות.
שיטה זו היא בין המומלצות כיום בתחום ויש לשקול אותה אם נתקלתם בבעיה של נזילה ואיתור, אז בהצלחה באיתור ושלא תדעו עוד נזילות.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!