מחמם מים – מהי דרך החימום הנכונה לבית שלך?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

חימום המים נעשה בישראל בשתי דרכים. הראשונה והפופולארית ביותר היא דוד השמש. כמעט בכל בית יש היום דוד שמש וזאת בכפוף לחוק שקבע כי יש להתקין אותו אלא אם ישנו פטור לכך. דוד השמש הוא האמצעי החסכוני והיעיל לחימום המים, כל עוד יש שמש.

בימי החורף ובשעות הבוקר המוקדמות או הלילה, יש להשתמש באמצעי חימום אחר שאינו מתבסס על אנרגיית השמש. כאן נבחן את סוגי המחממים השונים, נבדוק כיצד הם מחממים וכמה אנרגיה נדרשת כדי שלך יהיו מים חמים בבית, בכל שעה.

חימום מים חשמלי

חימום מים באמצעות חשמל מתבצע או כתחליף לדוד או במכשירים קטנים המיועדים לכך. החימום של הדוד דורש לא פעם זמן ולא מתאים אם נדרשים לך מים חמים מיד או בזמינות גבוהה. המכשירים הקטנים המותקנים בבית מבצעים עבודה יעילה מאד. הם לא דורשים התכוננות מראש והמים חמים בכל רגע על פי דרישה. החיסרון של המכשירים הללו בא לידי ביטוי בעלויות החשמל הגבוהות הנדרשות להפעלה.

מחמם מים בגז

מחמם מים בגז מספק מענה מידי וללא כל הגבלה. מדובר במכשיר שאינו גדול במיוחד ומותקן בתוך הבית. המכשיר מחובר למערכת הגז ואין צורך להפעילו מראש כדי שהמים יהיו חמים. פתרון זה מזכיר את המכשירים הקטנים החשמליים אך הוא עובד על גז ולא על חשמל. הפעלת המכשיר לא זולה בהכרח בהשוואה למכשיר דומה העובד על חשמל.

מהו מכשיר החימום המתאים לבית שלך

את מכשירי החימום ניתן להתקין בשלבי הבניה של הבית או לאחר מכן. ניתן לשנות מערכות קיימות במידה ומצאת כי ישנה מערכת חסכונית או שמותאמת יותר לצרכים שלך. כדי לבחור מבין המכשירים השונים והטכנולוגיות הקיימות בשוק, כדאי להסתכל על המרכיבים הבאים של כל מערכת:

מבנה המערכת

בין אם הבית נמצא בתהליך בניה ובין אם מדובר על בית קיים, יש לבחון כי המבנה של המערכת מתאים למבנה שלך. עליך לבחון מהו הגודל של המחמם, לבחון היכן ניתן להציב אותו ולקבוע אם הגודל שלו והמרכיבים שלו מתאימים לבית שלך.

זמינות המים החמים

יכול להיות שלא חשוב לך שיהיו לך מים חמימים בזמינות מידית. עם זאת, אם יש לך ילדים קטנים או שמסיבות אחרות חשוב לך שתמיד יהיו לך מים חמים, גם אם לא חשבת על כך מראש, עליך לבחור במערכת שתוכל לספק לך אותם בכל רגע נתון וללא מגבלה וללא קשר לגודל הדוד הנוכחי.

עלויות תפעול

תצרוכת האנרגיה היא אחד הנושאים שחייבים לבוא לידי ביטוי בעת בחירת המערכת. בסופו של דבר החיים בבית צריכים להתאים ליכולות הכלכליות שלך. פתרון יקר יהפוך את פעולת השימוש במים החמים למשמעותית מבחינה כלכלית. עליך לבקש לראות באופן מפורט מה צפויות להיות העלויות של התפעול.

תפעול בכל זמן

מערכות המתבססות על חשמל דורשות זמינות ולכן לא יעבדו במקרה של הפסקות חשמל. אמנם מצב זה לא נפוץ בישראל ובדרך כלל הפסקות חשמל הן זמניות בלבד, אך עליך לחשוב האם זו סיבה לחפש אחר מערכת שאינה תלויה בגורמים אלו או לא.

לבחור מחמם מים לבית

הדרך הטובה ביותר לבחור את מחמם המים שישמש את בני הבית היא לפנות לחברה המתמחה בתחום. על החברה לתת לך פירוט רב על המכשיר, על העלויות הצפויות בהמשך הדרך ולענות על כל שאלותייך. המרכז לבניה פרטית ריכז עבורך תחת קורת גג אחת שלל ספקים שישמחו להציע לך הצעת מחיר ולספק פרטים על האפשרויות העומדות לרשותך.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!