מוצרי חברת גילאר

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בתהליך הבניה יהיה עליך למצוא פתרונות לצרכים שונים. מהתכנון, דרך בניית השלד ועד לבחירת המפרט הסופי, יתקבלו אצלך החלטות רבות. הבית שלך צריך להיות המקום הנעים והמוגן. כדי שהמגורים במבנה יהיו נעימים ונינוחים, חשוב שהוא יהיה עמיד בפני תנודות, רטיבות ועוד שלל מפגעים שעלולים לסכן אותו ואותך.

שלל פתרונות בניה תחת קורת גג אחת

חברת גילאר מספקת פתרונות איטום הקשורים לתחום הבניה. בין הפרויקטים המתבצעים בעזרת החברה אפשר למצוא חניונים (קטנים וגדולים), גשרים, בריכות וכן מענה לבתים פרטיים, משלב השלד ועד לגמר. בשלב השלד יש צורך באיטום הבטון, המרתף ולדאוג שכל חיבור בין אלמנטים יתבצע כהלכה. הפתרונות המתקדמים ביותר נמצאים ממש כאן.

בשלב הגמר יש לבצע איטום מושלם בחדרי הרחצה, להשתמש בדבקים איכותיים לאריחים והחברה מספקת שלל פתרונות לרבות מענה דקורטיבי לפי הצורך. גילאר היא הנציגה של חברת SIKA העולמית וזו ידועה במפרט גבוה בכל מוצר שהיא מביאה לשוק.

5 סיבות לעבוד עם חברת גילאר

תהליך בניית הבית עשוי להיראות מורכב ובמיוחד לאנשים שלא מגיעים עם ניסיון רב. קבלנים רבים כבר מכירים את היתרונות של חברת גילאר, אך אלו שלא או בונים פרטיים, ימצאו את הסיבות הבאות כטובות מספיק כדי לפנות לסוכן הקרוב ולהכניס לבניה את הפתרונות הטובים ביותר.

פתרונות איטום ברמה גבוהה

החברה דואגת לכך שהבית שלך יהיה אטום ברמה הגבוהה ביותר. כל מוצריה נבחרו בקפידה וכולם פותחו לאחר תהליך חשיבה ולמידה. מאיטום המרפסות דרך איטום חדרי רחצה, בריכות המים וכל מפרט אחר שנמצא בבית, כאן נמצאים הפתרונות המושלמים.

עמידה בתקנים מחמירים

החברה עומדת בתקנים מחמירים ומכניסה לתוך המבנה רק מוצרים שמאפשרים לך לבנות בראש שקט ולגור בבית בטוח. בין היתר מקפידה החברה על עמידה בתקן 9001 ISO לבקרת איכות וכן בתקן 14001 ISO לשמירה על איכות הסביבה. אין כל ספק שמדובר בתהליך ייצור קפדני המבטיח סביבה בטוחה ובמבנה איכותי ומתאים למגורים או לעבודה.

חדשנות

כל מוצר שהחברה מביאה נבחר בקפידה ובהתאם לצרכים של הבניה הישראלית המקומית. החדשנות של חברת SIKA באה לידי ביטוי במציאת הפתרונות הטובים ביותר לכל צורך. הבית שלך זקוק לאיטום הטוב ביותר. שימוש בחומרים שהם בסדר ולא הטובים ביותר עלול להוביל לנזילות ורטיבות שיכולים לפגוע במבנה ובאיכות החיים שלך.

מגוון מוצרים

היכולת לתת מענה לכל צורך תחת קורת גג אחת מאפיינת את גילאר. החברה מביאה מוצרים לאיטום בשלב השלד ובשלב הגמר. היא מביאה תוספים מחזקים לתיקון ושיקום מרצפות בטון, ציפויים וצבעים ועוד. לצד כל המוצרים ישנו צוות מומחים אשר מסייע לך ולקבלנים לבצע את הפרויקט על הצד הטוב ביותר.

חיזוק מבנים

בין מוצרי החברה אפשר למצוא גם מוצרים אשר מתאימים לחיזוק מבנים, לאחר שכבר נבנו וכשמופיעות בעיות שונות. לכן, אפשר להבין כי הפניה אליה תתבצע לא רק בתהליך הבניה אלא על פי הצורך גם בבתים ישנים או כאלו שצצו בהם בעיות בשל תקלות שונות.

כיצד נוכל לעמוד לרשותך

את המרכז לבניה פרטית הקמנו מתוך מטרה לעזור לעוד ועוד ישראלים לבנות את ביתם על הצד הטוב ביותר. אנו מסייעים לבונים ולקבלנים לבצע פרויקטים, קטנים וגדולים, בעזרת אנשי המקצוע והחברות המתאימות לכל שלב בפרויקט. תחת קורת גג אחת ריכזנו רשימה של אנשי מקצוע, חברות וספקים שיוכלו לעזור לך בדרך. אנו מזמינים אותך ליהנות מרשימת הספקים שסיננו בקפידה ולבחור את הספק הנחוץ לכל שלב בבניה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!